Halløj allesammen

Hej allesammen,

så har jeg også konverteret fra kattegalleri og hertil - det andet blev for ubehagligt -øøøvvvs

Jeg har to skønne Maine Coon hankastrater, Enzo og Ferdinand, som begge er lige knap 1½ år - gallerier skal nok komme senere når jeg lige har fundet ud af siden her.

Til daglig er jeg revisorelev i Hellerup, så jeg har køreturen på holbækmotorvejen hele vejen ind og hele vejen hjem til misserne igen -blåblå

Min plan er at købe en fertil hunkilling og starte mit eget opdræt når jeg har lært lidt mere om racen og alle sygdommene - jeg har godt nok haft Maine Coon også da jeg boede hjemme, så jeg ved hvordan de er og kender ret godt til racen, men jeg vil gerne have styr på genetik og sygdomme inden jeg går igang.
Enzo’s søster er godt nok gravid og jeg overvejer at købe en af hendes hunkillinger når hun føder (om et par måneder) for hun er bare den smukkeste - jeg vil bare ikke gøre det hvis jeg ikke føler mig klar og det skal min mentor (opdrætter) være med til at bedømme.

Jeg bor i skønne Tølløse på landet, omgivet af marker og skøn natur.

Hvis der er nogle som har spørgsmål er i velkomne til at spørge løs - ellers vil jeg bare sige hej og vise flaget og håber at i tager godt imod mig [bigloony]

-velkommen -velkommen -velkommen

Veeelkooommeeeen… [bigloony]

-velkommen

-velkommen -velkommen

hejsa og velkommen hertil til de kattegales super forum

-velkommen til de kattegales katteglade sted. Håber du finder en dejlig plads herinde, som du kan brede dig på [bigloony] -velkommen

-velkommen Håber ikke du finder noget ubehageligt her, og bliver og har det sjovt [bigloony]

Hjerteligt velkommen hos alle os kattegale
Kh Annette

Hej Camilla -velkommen

Stort velkommen til vort kattegale pradis -partytime

Mange tak allesammen fordi I har budt mig så godt velkommen [bigloony]

Jeg kan kende mange af jer fra kattegalleri, så det er jo helt super -thumbs

Det her virker som en meget bedre side, og her er det jo super nemt at lave sjove indlæg med citater og alt muligt andet - her tror jeg at jeg vil få mange timer til at gå!

-balloons -balloons og velkommen

-velkommen -velkommen
Velkommen her på kattegale, her er der i hvert fald ikke ubehageligt. Må du blive rigtig glad for at være herinde. [bigloony]

velkommen til -ballon

Hej Camilla
Også velkommen fra mig -velkommen

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

Hej og velkommen -velkommen

hej og -velkommen