Halloween i Randers

Det falder mig for at jeg er kommet til at love billeder fra min Halloween :øhmm:

Og så må jeg jo hellere komme med dem. Jeg har lavet et helt album på min hjemmeside, et direkte link får I her: http://www.1001kat.dk/halloween09/

Og en lille mundsmag til de nysgerrige med et kig på de mere Kattegale-relevante billeder…

Undertegnede:

Undertegnede og TineL:

Eva K:

Og et firbenet rumvæsen:

Ei hvor ser du godt ud, Tina :thumbup:

Cool hårfarve -respekt-

[quote=Beydana;286411]Ei hvor ser du godt ud, Tina :thumbup:

Cool hårfarve -respekt-[/quote]

Mange tak, jeg tror også hårfarven får lov at blive et stykke tid…hvis jeg altså kan finde en ordentlig forsyning på tilbud, for normalprisen er til at få hjertestop af når man er en smule nærig :høhø:

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvor er I bare søde - og det ser slemt (u)hyggeligt ud… men jeg synz nu, at det er lidt synd for katten at du har kommet noget glow i dens øjne…

:p:p:p:p

Hvor er I bare søde - og det ser slemt (u)hyggeligt ud… men jeg synz nu, at det er lidt synd for katten at du har kommet noget glow i dens øjne…

:p:p:p:p[/quote]

Jeg synes til gengæld at det er utroligt at det ikke er lykkedes mig at tage et eneste billede af Gizmo med hans “udklædning” på - sort halsbånd med et blinkende orange græskar som vedhæng…han var seeeeeej :rock:

Jaah, Gizmo var aalt for kool med det halsbånd på

Nørj der er godt nok en, der går op i Halloween. :smiley:
Det er jo større end selv det største nissehelvede (hader jul), jeg har oplevet. Men det ser rigtig fedt og hyggeligt ud.

// Martin

[quote=DaneX;286681]Nørj der er godt nok en, der går op i Halloween. :smiley:
Det er jo større end selv det største nissehelvede (hader jul), jeg har oplevet. Men det ser rigtig fedt og hyggeligt ud.

// Martin[/quote]

:fin::fin::fin:

Det tror jeg, at vi er flere der kan kurere… for katte, de ELSKER altzå juletræ og julepynt…

:fløjte:

Hvor ser du godt ud Tina, og hvor er du altså hittepåsom og kreativ :thumbup: :thumbup: