Halloween kat

fedt billede Tine!! :smiley:

Skønt foto :slight_smile:

Flot billede…scary eyes :slight_smile:

det blev ikke helt godt, men øvelse gør jo mester…
det er opgave vi har fået… som skal afleveres i morgen…
Men ja :smiley: så må vi se om han kan lide det :stuck_out_tongue:

det ret godt lavet :smiley:

WOW Tine katten er da mega flot klippet ud, ih det gad jeg bare godt kunne :slight_smile:
Fedt billede

Iiiiddddrrrr :blegne:

Dé øjne er altså lige lidt for scary til mig! :yikes:

Men SUPER godt lavet!! :ok:

/Mette -der nu får mareridt over skumle “monster-katte” med sorte sorte øjne…! :besvimer:

Rigtig godt lavet!
Flot effekt :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;954319]

/Mette -der nu får mareridt over skumle “monster-katte” med sorte sorte øjne…! :besvimer:[/QUOTE]

Hm… jeg kan høre at du ikke ved hvad siatalere med smukke himmelblå øjne kan forvandle sig til… :muhaha: (ja, også Whiskey! :uha:)

Måske man skulle prøve at lave noget spooky ud af det… :slem:

[QUOTE=DK Mammarazzi;954299]WOW Tine katten er da mega flot klippet ud, ih det gad jeg bare godt kunne :slight_smile:
Fedt billede[/QUOTE]

Han er ikke skåret ud. Han stod ved en sort baggrund så det passede jo meget godt :stuck_out_tongue:
Hader at klippe nogle ud. Især med hår :stuck_out_tongue:

Super billede, men må indrømme at jeg ville foretrække de rigtige øjne :tihi: Men ja, så ville stilen på billedet selvfølgelig ikke være gennemført :slight_smile:

Fedt især med de sorte øjne! :smiley:

[QUOTE=Ann R;954340]

Måske man skulle prøve at lave noget spooky ud af det… :slem:[/QUOTE]

Det er da ikke nødvendigt. Det er rigeligt uhyggeligt:uha:

Og så er der ikke lavet spor lumsk ved billedet… det er lige fra kameraet… :uha:
Hehe… :slem: jeg fik bare lige en idé… men om jeg kan få den til at fungere, er noget andet :gruble:

[QUOTE=Mette Mejdahl;954319]Iiiiddddrrrr :blegne:

Dé øjne er altså lige lidt for scary til mig! :yikes:

Men SUPER godt lavet!! :ok:

/Mette -der nu får mareridt over skumle “monster-katte” med sorte sorte øjne…! :besvimer:[/QUOTE]

Skal jeg smide ham her efter dig i Vissenbjerg? :høhø:

Flot arbejde, Tine :ok: - og Tina, uha uha. :smiley:

I er godt nok dygtige til det billed redigering… Jeg må snart få sat mig ned og kigget lidt på Alice kursuser herinde :slight_smile:

Spooky:ghost:
Vil det være forkert at antage at der er hentet lidt inspiration fra “Charmed” eller den mere mundrette (not) titel “Heksene fra Warren Mannor”?

Flot arbejde med øjnene! :ok: Dejligt spooky!

:ok::ok:

SUPERfine billeder… jeg er især vild med dit Tine… SÅ flot lavet…

(bare jeg kunne lave den slags selv)