Ham her henter vi på mandag

Er han ikke bare skøn? :hjerte:

Jeg læste i en tråd om en Blå Burmeser og synes da der er nogle træk eller er jeg way off?
Han er jo blot en huskat og smadder dejlig alligevel, blev blot lidt nysgerrig :smiley:

Hvor ser han skøn ud!

Han er en fin lille missedreng :hjerte:

Ja, jeg synes du er way off, burmeser ligner han ikke :slight_smile:

Men han er godt nok en smuk huskat :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;994437]Ja, jeg synes du er way off, burmeser ligner han ikke :slight_smile:

Men han er godt nok en smuk huskat :)[/QUOTE]
Godt så :slight_smile:
Så er det ude af hovedet igen :slight_smile:

Han er en ualmindelig smuk missekat :slight_smile: Med en anden farve end man er vant til, men burmeser er han slet ikke :wink:

han ser skøn ud :slight_smile:

Hvor er han en fin lille mis

Tak tak :slight_smile:

Blå er jo ikke den mest almindelige farve blandt huskatte, hvor de fleste enten er stribede eller sort-hvide. Derfor er vi nok mere tilbøjelige til at se alle mulige racer i dem end i de andre farver. Som barn havde jeg også en blå kat, som i mine øjne lignede en Russian Blue, hvilket den naturligvis ikke var… :slight_smile:

Men han er en aldeles dejlig kat, din lille blåmand.:hjerte: Stort tillykke med ham.:flag:

En skøn kat er han,:hjerte: men ikke nogen Burmeser jeg synes mere, at han ligner en Russian Blue

Cats og Conni ( Der selv venter på, at få en blå Burmeser-pige)

:):slight_smile: Hvor er han smuk:) og så er han blå ligesom Tøffe.

Hvor er han fin - til lykke med ham :slight_smile:
VH
Susanne

“Blot en huskat”
Hvordan kan du sige det om sådan en vidunderlig skabning?

Alle katte er noget helt særligt, alle katte har noget unikt at give os.
Og det hvadenten de har en alen lang stamtavler, eller er dukket op ud af ingenting.

Din blå dreng er meget smuk, og jeg glæder mig til at se og høre nærmere om ham :slight_smile:

“Blot en huskat”
Hvordan kan du sige det om sådan en vidunderlig skabning?

Alle katte er noget helt særligt, alle katte har noget unikt at give os.
Og det hvadenten de har en alen lang stamtavler, eller er dukket op ud af ingenting.

Din blå dreng er meget smuk, og jeg glæder mig til at se og høre nærmere om ham :slight_smile:

Hvor er han smuk :iloveyou:

Han er skøn !!! Tillykke med ham !!!

Han er skøn den lille blåmis:wehuu:

[QUOTE=PiaR;994552]“Blot en huskat”
Hvordan kan du sige det om sådan en vidunderlig skabning?

Alle katte er noget helt særligt, alle katte har noget unikt at give os.
Og det hvadenten de har en alen lang stamtavler, eller er dukket op ud af ingenting.

Din blå dreng er meget smuk, og jeg glæder mig til at se og høre nærmere om ham :-)[/QUOTE]
vi er helt enige, det skurre i mine ører hver gang jeg hører “blot en huskat” “kun en huskat” “bare en huskat”

Tillykke med ham han ser skøn ud, jeg kan godt lide hans udtryk :slight_smile: