Hampus: "Min mor snyder mig"

Som I nok husker, så ønsker jeg mig helt vildt mit eget Sturdi Showshelter :dracula:

I går aftes kommer min mor så hjem fra et møde, kalder på mig og siger:
“Nu skal du bare se, Hampusmand, hvad mor har med hjem til dig” :slight_smile:

  • Tror I lige, man bliver edderspændt?! :rundtosset:

  • Det ligner, det gør det virkelig, jeg tror, det er et showshelter!! :juhu:

  • Heldige mig, jeg er vild med min mor :wehu:

Så pakker konen showshelteret ud af posen - det er her, jeg bliver lidt mistænksom :gruble:

:uha:

:surrender:

:snydt:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Kære Hampus.

Hvor dit nye telt klæder dig - det ser ud som om det er syet lige på mål OG i den helt rette farve til lige netop dig…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Er du ikke bare en lille-bitte-bitte smule tilfreds med det ??

:hjerte:

Hrhhh Hampus… hende din mor snyyyyyder, gør hun!!!
Show Shelter har ikke ører!!!

Hilsen Thane… opvokset i hhv en bageovn og en sturdie :slight_smile:

:noway:

:lol::klapper::inlove::inlove::inlove:

Nååååhr, det var synd, Hampus. Bedre held næste gang. -kramer

(hvor ser han dog bare sød ud, den mis. :hjerte:)

Åhhh Hampus, det smager da lidt af fugl, gør det ikke :høhø:

:hjerte::hjerte:

Kære Hampus.

Jeg har talt med Silke om dig - og hun vil godt bruge sine lommepenge på at købe et Sturdi Show Shelter til dig - og du må SELV vælge, hvilken farve.

:juhu:

Det eneste, hun kræver er at du flytter herhjem - så kan I ligge der sammen - hvad siger du til det ??

:kryds:
:kryds:

Kære Hampus.

Jeg har talt med Silke om dig - og hun vil godt bruge sine lommepenge på at købe et Sturdi Show Shelter til dig - og du må SELV vælge, hvilken farve.

:juhu:

Det eneste, hun kræver er at du flytter herhjem - så kan I ligge der sammen - hvad siger du til det ??

:kryds:
:kryds:[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol:

Det er ellers noget af et tilbud fra sådan en inkarneret pebermø som Silke, Hampus! :uha: Det bør overvejes nøje :høhø:

[QUOTE=Tante Tut;552223]
Det eneste, hun kræver er at du flytter herhjem - så kan I ligge der sammen - hvad siger du til det ??

:kryds:
:kryds:[/QUOTE]

  • Det lyder da som et meget godt tilbud, men er Silkepigen mon ikke lidt
    for gammel til at ligge i arm med mig? :cool:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;552255]- Det lyder da som et meget godt tilbud, men er Silkepigen mon ikke lidt
for gammel til at ligge i arm med mig? :cool:[/QUOTE]

:gruble::gruble:

Måske, Hampus…

Men hvis HUN ikke vil - så vil jeg !
:wehuu::wehuu::wehuu:

Måske, Hampus…

Men hvis HUN ikke vil - så vil jeg !
:wehuu::wehuu::wehuu:[/QUOTE]

  • Jamen, hvis du virkelig kan ligge inden i det showshelter, så vil jeg overveje sagen :høhø:

Kære Hampus.
Hvis du er en kat med et ordentligt selvværd, har du ikke brug for et Sturdi Show Shelter…
Og jeg har da slet ikke, for jeg er nemlig en prinsesse. :tihi:

Men jeg er meget misundelig på dig for dit nye, matchende telt. Sådan et vil jeg også gerne have ude på min plads på terrassen, når det bliver forår. Så kan jeg ligge dér og lure på fuglene uden for indhegningen. Og jeg kan gøre naboens fede Molly meget misundelig.
Kan det fås i sort og hvid? Eller prinsessefarvet pink?:high5:

Mange hilsener fra
HKH Snehvide, Prinsesse af Høje Taastrup

:hjerte:

Det kan jeg, Hampus… for din skyld kan jeg krølle mig helt sammen - så bare kom, når du har besluttet dig.
:kryds:

[QUOTE=FinnFrode;552260]Kære Hampus.
Hvis du er en kat med et ordentligt selvværd, har du ikke brug for et Sturdi Show Shelter…
Og jeg har da slet ikke, for jeg er nemlig en prinsesse. :tihi:

Men jeg er meget misundelig på dig for dit nye, matchende telt. Sådan et vil jeg også gerne have ude på min plads på terrassen, når det bliver forår. Så kan jeg ligge dér og lure på fuglene uden for indhegningen. Og jeg kan gøre naboens fede Molly meget misundelig.
Kan det fås i sort og hvid? Eller prinsessefarvet pink?:high5:

Mange hilsener fra
HKH Snehvide, Prinsesse af Høje Taastrup[/QUOTE]

Kære Prinsesse. Jeg synes nu mere, at det lyder som om, det er
sådan en her, du skal have :tihi:

Det ligner altså at din mor har købt sådan et billigt kineser-produkt, som hun har troet har været et ægte Sturdi Show Shelter. Men det er altså for dårligt :mad: !!!

Du kan bare sige til din mor, at hun skal snakke med Sturdi Show Shelter-damen. Og så kommer der én ind af døren efter ikke så lang tid. :wehu:

  • Det er vist også nemmere end at du skal hjem til Silke. Hun har vist glemt at fortælle om de der mutan ninja turtles, hun bor sammen med.

Miaauw
fra Nimbus.

[QUOTE=Charlotte Oeh.;552266]Kære Prinsesse. Jeg synes nu mere, at det lyder som om, det er
sådan en her, du skal have :tihi:[/QUOTE]

Ja. Ja! Ja!! Den ser fin ud. Så kan jeg sidde på balkonen og skue ud over mit fyrstendømme. :høhø:
Og “hundehullet” nedenunder vil være et godt sted at opbevare ekstra guf. Tak for tippet. :tak:

Vore bedste hilsener fra
HKH Snehvide, Prinsesse af Høje Taastrup

:lol::lol::lol:

Tak for denne tråd…
Den fik smilet frem!!

Og til dig Hampus…
Jeg er rystet i min grundvold!! :besvimer::besvimer:
Jeg er ikke HELT sikker, men jeg tror altså ikke det er et Sturdi Showshelter til et par tusinde…men jeg kan da tage fejl ?:ups:
Det bliver ikke nemt, at inviteret et par venner over i den der :thumbdown:

Har Konen ikke en sofa eller to du kan tisse i, indtil hun får lært at handle ind??
:muhaha::muhaha:

[QUOTE=Sannela;552375]Har Konen ikke en sofa eller to du kan tisse i, indtil hun får lært at handle ind??
:muhaha::muhaha:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;552266]Kære Prinsesse. Jeg synes nu mere, at det lyder som om, det er
sådan en her, du skal have :tihi:

[/QUOTE]
SNYD SNYD
Kære Hampus du skal bare blive ved med at spørge og fedte, personligt har jeg fundet ud af , at det hjælper ikke her i huset at lege terrorist, men jeg er flink til at hjælpe og er sød ved min mor , blinker og spnder og gnider mit hoved op i hendes hoved . Og nu er vi kommet på et kompromi , jeg ønske mig jo også et nyt kradsetræ og en natte volier og det ville de andere her i huset også have glæder af . Så det for vi her i forår /sommer . Og så må jeg få mit Sturdi shelter . Det handler om at være god til at forhandle , noget for noget . YES det er vejen frem.
:wehu::wehu::wehu:
MVH Spiloki Spike
Ps Det der prinsesse slot hvor kan man købe det . Det kunne jeg forstille mig at mine små piger i huset ville være vilde med , så kunne de ligge der og kigge over til mig når jeg engang for mit Sturdi Shelter