Hampus: "Min mor snyder mig"

[QUOTE=Sannela;552375]Har Konen ikke en sofa eller to du kan tisse i, indtil hun får lært at handle ind??
:muhaha::muhaha:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:[/QUOTE]

Ihhhh, hvor er I morsomme …skulle jeg så ligge der i mit eget tis

Zooplus, sø’fø’li :cool:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;552387]Ihhhh, hvor er I morsomme …skulle jeg så ligge der i mit eget tis
:[/QUOTE]

:gruble::gruble::gruble:

Jamen lille, søde Hampus ?!

Forstår du slet ikke, hvorfor din mor har anskaffet et fint orange sekunda-telt ??

:ked::ked:

Jeg er SÅ ked at være den, der må sige sandheden til dig :

Hun vil have dig ud af sengen…

:brist::brist::brist:

[QUOTE=Tante Tut;552396]:Jeg er SÅ ked at være den, der må sige sandheden til dig :

Hun vil have dig ud af sengen…

:brist::brist::brist:[/QUOTE]

Nej, nej Tante Tuttenut

…hvis jeg lige har gang i et eller andet, når konen skal i seng, så HENTER hun mig :rock:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;552406]Nej, nej Tante Tuttenut

…hvis jeg lige har gang i et eller andet, når konen skal i seng, så HENTER hun mig :rock:[/QUOTE]

Foregår dette også om sommeren, når der er dejligt varmt??

For hvis det kun sker om vinteren, så er jeg bange for du bliver udnyttet, søde Hampus :trøste:

Jeg tror min mor spiller dum , og lige nu hvor jeg ikke kun tænker på mig selv men også de andre . .Men hun siger at hun ikke kan finde det derinde i zooplus . SUK !!!
Og hun siger det hjælper ikke jeg sidder bag hendes ryg og ånder hende i nakken

Zooplus, sø’fø’li :cool:[/QUOTE]

Søde Hampus, det telt du fik igår er selvfølgelig blot tilbehør til din Sturdi, jeg fik nemlig også et og det passer fint ind i Sturdi’en, det har jeg testet :slight_smile:

Husk hende vaskedamen i Greve har dem, så gris en af de andre katte til, tilbyd din hjælp med at få den afsted til vask og mens den anden bliver vasket, kan du passende gå rundt og finde præcis den sturdi som passer dig.

[QUOTE=Noël;552411]Jeg tror min mor spiller dum , og lige nu hvor jeg ikke kun tænker på mig selv men også de andre . .Men hun siger at hun ikke kan finde det derinde i zooplus . SUK !!!
Og hun siger det hjælper ikke jeg sidder bag hendes ryg og ånder hende i nakken [/QUOTE]

Mange tak , nu har jeg fået min mor til at gemme denne side , så når hun skal bestille kan finde den igen , min små piger skal jo har det godt . :slight_smile:

Søde, dejlige Hampus :hjerte::hjerte:

Jeg er glad for at se, at du har så meget overblik, at du godt ved, hun snyder :slight_smile:

Indtil hun har lært, at det må man altså ikke, vil Sander gerne have lov til at invitere dig på blondine camping på hans terrasse. Hvis du tager dit telt med, tager han sit campingtelt, hvor der godt kan blive plads til to, så I kan holde varmen om natten :smiley:

Jeg er ikke sikker på at din mor snyder med vilje, jeg tror måske hun selv er blevet snydt ! :uha:
Det ville ikke undre mig, hvis hun er faldet over det i dba og har aftalt at mødes med sælger på en snusket togstation (fordi sælger ikke har bil, men skulle alligevel med toget den vej …) … hun er simpelthen faldet i kløerne på en B.Y.T.T.'er !! (Back-yard-tent-traider :cool:)
Man skal altid sørge for at få stamtavlen med (et såkaldt garantibevis), for at være sikker på at man køber den ægte vare … så det er en ommer ! :venter:

Kære Hampus…

Ja du må virkelig klage til din mor… Sådan noget kopi halløjsa er bestemt ikke godt nok til en herre i din klasse :hjerte:

Nu aner jeg godt nok ikke helt hvad en studi shelter er, men enhver misser har ret og krav på at få det aller bedste… :smiley:

Hmm…hvorfor har du egentligt brug for såan noget krims krams?

Du kan kommer herhjem et par uger så skal jeg lære dig lidt om værdigen af værdig opførsel.

Med de varmeste fætterlige hilsner

Hans kongelige højhed

William af kattegården og hundebure

[QUOTE=Skattekat;552824] en B.Y.T.T.'er !! (Back-yard-tent-traider :cool:)
[/QUOTE]
:yikes:
:klapper::klapper::klapper: