Han er så nem

Bamse er rimelig nem at have med på udstilling. Det første stykke tid maiauwer han efter mig, (eller bare opmærksomhed) men så stopper han og finder sig rimeligt godt til rette i buret.
Jeg elsker bare at være afsted med ham, for selvom han ikke er min baby dreng (jeg ved nemlig godt han er en kat og ikke et barn :slight_smile: ) så er det bare skønt at have en hel dag kun i hans selskab, og selvfølgelig alle de andre søde kattemennesker.

Først lå han lidt i bakken, men sov det meste af tiden middagslur helt pladet ud i buret.

:wehuu:

det er altså kært det der… han er jo helt flad

[quote=Bamse;375633]for selvom han ikke er min baby dreng (jeg ved nemlig godt han er en kat og ikke et barn :slight_smile: )
.[/quote]

Hvor er han en smuk kat…:wehuu:

Når jeg sidder med Mozart, siger jeg da: Mozart du er mors store baby.
Mozart vejer 7 kg. :hjerte: :hjerte:

Han er super dejlig :smiley: det er helt sikkert …

jeg håber bare at mine 2 fremtidige misser osse er lige så samarbejdsvillige når de skal på udstilling :stuck_out_tongue:

Hvor er han dog kær - og smuk :wehuu:

Ja, han bliver så træt ca. kl tolv og så sover han helst middagslur til kl. 17 - 18 tiden. Så er det ligemeget for ham hvor han er hende af i verden :slight_smile:

Ja, Mona så er han en stor baby… :smiley: Det er så skønt med de katte, hvad skulle vi dog gøre uden :slight_smile:

Hvor er Bamse bare dejlige… Dejlig billeder af ham…

Hvor har i været henne på udstilling?

Tak skal i have!

Sussie - Det var en racefremvisning i Odense arrangeret af RC.

Aha… Havde lige glemt at den var her i weekenden…
Dejligt at se, at han tog det så afslaffet…
Håber at i havde en fantastisk weekend:-)

Hvor er han altså bare smuk, hvornår skal han med i studiekredsen? Det kunne da være hyggeligt at nusse pelsen af ham. :slight_smile:

Ja, jeg har godt nok også overvejet det Karina. Men jeg ved bare ikke hvordan han vil tage det når det er et åbent rum, så skal han først undersøge det hele. Og vil være så træt af hvis han kravlede rundt langs væggene. Han har jo desværre haft tilbøjelighed til at være rimelig nervøs, som vi heldigvis har fået vendt via træning og naturmedicin. Men hvis det ‘brød ud’ igen, jah det ville jeg være træt af.

Men han ville elske nus og kæl en hel aften :slight_smile:

Hvor er han dejlig, ham Bamsemand :slight_smile:

[quote=Bamse;375642]
:smiley: Det er så skønt med de katte, hvad skulle vi dog gøre uden :)[/quote]

Det har du så ganske ret i - hvor ville livet være fattigt. :wehuu::wehuu: