Han er væk!

Min store dejlige huskat, Bobby, er forsvundet !

Han er for det meste indekat, og har ikke før vovet sig ud i sådan en kulde . Han er lidt over 9 måneder gammel, og er forsvundet fra Holbækvej i Sorø hvor han bor …
nu har han været væk i snart et døgn , har været ude og lede det meste af natten, men han er simpelthen forsvundet !

Tager i mod alle råd !

En af mine bekymringer er self. hvad med den kulde ? Her var der minus 10 grader i nat ! Kan han godt “tåle” det når ikke han er ældre ???

Sæt hans kattebakke uden for, så kan kan lugte sig frem til den.
Holbækvej er desværre en ret befærdet vej, så du skal ud inden morgenmulderet rigtig tager fat.
Hvis han ikke er kommet hjem her til morgen, så drys lidt af hans kattebakke rundt omkring huset, og kald på ham, når der er faldet ro over trafikken.

[quote=Moster´s;526399]Sæt hans kattebakke uden for, så kan kan lugte sig frem til den.
Holbækvej er desværre en ret befærdet vej, så du skal ud inden morgenmulderet rigtig tager fat.
Hvis han ikke er kommet hjem her til morgen, så drys lidt af hans kattebakke rundt omkring huset, og kald på ham, når der er faldet ro over trafikken.[/quote]

Om det var kattebakken der virkede ved jeg ikke :slight_smile: men mange tak hvert fald, han er kommet hjem .

http://www.mainecoonkat.dk/Indhegnet-have-kattesikret-have

:thumbup:

Dejlig besked at få :thumbup: godt han kom hjem igen

Hvor dejligt at han er hjemme igen :hjerte: