Han ligner endnu

Alpe d’Huez ligner stadig Pepita :smiley:

HAN er uartig…Kalle er vand ved siden af ham :høhø: og det siger jo ellers ikke så lidt :tihi:

Nr. 2 foto er noget uskarpt…men det var bare for at vise hvor bølleagtig han ser ud :høhø:

Jooo… der er ingen tvivl om at der er spillopper i den dreng :høhø:

Smuk er han jo også :wehuu:

Ihh en skøn dreng - Og nøj hvor er de blevet store :hjerte:

Og værre end Kalle, der må du da tage fejl :wink:

Værre end Kalle??!!
Hvad mener du??? Kalle er da en engel!! :engel2::engel2:

Bjergmissen ser skjøn ud!!

Skøn bølledreng :hjerte:

wow da, sikke en lighed. Jeg ELSKER bare dine katte og billeder.

MVH
Gitte

Altså Lisbeth :thumbdown: du tror da vel ikke at du kan bilde os ind at Kalle og d’Huez er frække, næh du den må du længere ud på landet med, Kalle er en rendyrket engel, og hans blide, søde karakter er selvfølgelig smittet af på den lille :engel2::engel2::engel2:

hvis dussen er slemmere end kalle siger jeg bare hjææælp. GODT jeg bor så langt væk.
Jeg HAR forøvrigt fundet Kalles nye rygmærke. Venter på et mønster til hans “engletrøje”

Åhh, han er nøjagtigt lige så sød og smuk som Kalle - og garanteret også lige så opfindsom :hjerte:

Du kommer til at beholde ham Lisbeth - Kalle kan godt bruge lidt hjælp til alle sine projekter :høhø:

Han ligner altså Kalle med de der spidse, lange ører. Og hvor er den der lille, kulsorte knapnæse lige til at kysse på :kys:

Men hvor kan han også være andet end fræk og fuld af gale streger med den sorte hætte, han bærer på hovedet. Ved han godt, at det er forbudt i Danmark :venter: :politi: :regler:

[QUOTE=kamikaze;697945]hvis dussen er slemmere end kalle siger jeg bare hjææælp. GODT jeg bor så langt væk.
Jeg HAR forøvrigt fundet Kalles nye rygmærke. Venter på et mønster til hans “engletrøje”[/QUOTE]

Ja, vær du glad for at du ikke er nabo til de bøller her :tihi:
Kalle er MEGET spændt :høhø:

Jeg bliver mere og mere bekræftet i, at du ikke opdrætter katte, Lisbeth, men KLONER dem eller laver noget DNA-fifleri. :muhaha: Det er derfor, at alle dine katte er så gudesmukke. :inlove:

[QUOTE=galath;697959]Han ligner altså Kalle med de der spidse, lange ører. Og hvor er den der lille, kulsorte knapnæse lige til at kysse på :kys:

Men hvor kan han også være andet end fræk og fuld af gale streger med den sorte hætte, han bærer på hovedet. Ved han godt, at det er forbudt i Danmark :venter: :politi: :regler:[/QUOTE]

Ja, men Kalle og d’Huez er også familie…Kalle’s morfar er oldefar til d’Huez :slight_smile:

Han blæser på at det er ulovligt med hætte…han siger…når Kalle må gå med rygmærke, så må jeg vel også gå med hætte :cool:

[QUOTE=Eva;697954]Åhh, han er nøjagtigt lige så sød og smuk som Kalle - og garanteret også lige så opfindsom :hjerte:

Du kommer til at beholde ham Lisbeth - Kalle kan godt bruge lidt hjælp til alle sine projekter :høhø:[/QUOTE]

Nej…ikke flere hankatte her…vi har snart ikke andet end hankatte og kastrater her i opdrættet :tihi:

Ja…Kalle HAR præget de små godt :høhø:

Nu mangler jeg jo min tak-knap…så Takker her :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;697968]Ja, men Kalle og d’Huez er også familie…Kalle’s morfar er oldefar til d’Huez :slight_smile:

Han blæser på at det er ulovligt med hætte…han siger…når Kalle må gå med rygmærke, så må jeg vel også gå med hætte :cool:[/QUOTE]

Jeg er ked af at sige det, Lisbeth - men jeg frygter, at det godt kan blive nødvendigt på længere sigt at skille de to ad. Det ender jo med, at de får indledt deres helt egen bandekrig dernede på Lollands vestegn :bangbang:

Ja, det ka’ vi ikke have :høhø:
Så kan søster Madeleine få lov til at blive i stedet…hun er mere til de stille sysler :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;697993]Ja, det ka’ vi ikke have :høhø:
Så kan søster Madeleine få lov til at blive i stedet…hun er mere til de stille sysler :tihi:[/QUOTE]

Ja ja - pas nu bare på, at de to lømler ikke får “opdraget” på hende, så hun bliver en værre rockertøs. :tihi:

Jeg er sikker på at d´Huez virkelig ER en sød lille engel, men Kalle har ham jo med rundt på plæneklipperen og ligeså snart han(Kalle) har lavet noget ballade, så skubber han d´Huez af og spurter væk med et grin!!!