Han man søge "baglæns"?

Jeg er blevet ringet op af en dyrlæge ang. Tinos mor. De havde ikke fået min ex. telefonnummer, så de havde søgt på hendes chip.
Hun står jo af åbenlyse grunde stadig reg. i mit navn, og det vil jeg gerne have ændret.
Men at få chip nummer ud af min ex kan tage år :høhø: så jeg tænkte om man kan søge baglæns i registrene, altså på mit navn?

Nu ved jeg hvilket af de katteregistre du mene, men jeg ved at Dansk Katteresgister kan finde dig via dit navn, så mon ikke det andet også kan det :slight_smile:

Det vil jeg helt sikkert mene, at man kan - jeg havde på et tidspunkt bøvl med registrering af et par katte, hvor vi kom i tvivl om chipnummeret var det rigtige, og der lød det som om der kunne søges på både navn og adresse og kattens navn og… Og så er det faktisk den der har katten registreret, der skal omregistrere katten - ellers kan hvem som helst jo komme og omregistrere hvad som helst :slight_smile: Sådan husker jeg det, men der er vist også lidt forskel på de to registre.

mvh. tina

[QUOTE=DK Sugieh;1269591]Jeg er blevet ringet op af en dyrlæge ang. Tinos mor. De havde ikke fået min ex. telefonnummer, så de havde søgt på hendes chip.
Hun står jo af åbenlyse grunde stadig reg. i mit navn, og det vil jeg gerne have ændret.
Men at få chip nummer ud af min ex kan tage år :høhø: så jeg tænkte om man kan søge baglæns i registrene, altså på mit navn?[/QUOTE]

Kan du ikke bare få det af dyrlægen? :slight_smile: Men jo, det kan man godt hvis man kontakter dem. :slight_smile:

Jeg kunne sikkert godt få det af dyrlægen, men det er lidt tid siden, og nu vil jeg gerne i samme ombæring have fundet ud af om jeg står eks for den gamle Mismus :slight_smile:
Tak for svar, jeg vil tage kontakt og få dem til at søge på navn :slight_smile: