Han Mijaver

Lille Sika, har ikke lavet andet igår og i dag, at mijave - Og jeg aner ikke hvad det er han vil…

• Der er mad,vand, og bakken er ren - han blir nusset meget, da jeg ligger syg, og derfor hygger vi i sengen …

Så er lidt på bar bund hvorfor han gør det hele tiden (næsten)

er det ikke bare snakken?

• også min tanke! Min snakker enormt meget i perioder. Det betyder ikke noget, andet end at han enormt gerne bare vil vende verdenssituationen med mig, og så snakker vi da!!!:smiley:

Synes jeg ikke, for sådan plejer det ikke at lyde…

Hmmm, så kan jeg godt se problemet…men bud har jeg ingen af.

Hmm… det lyder sært…:S

Har du forsigtigt prøvet at trykke ham forskellige steder på kroppen for at se om han har ondt?

Teddy har heller ikke bestilt andet end at råbe af mig de sidste par dage… Han snakker normalt i et lavere leje, men han råwer på livet løs hvis jeg ik lige ser ham… Han fejler ikke noget… Andet end måske en smule “drama-queen”…

Tænkt os på smerter, men det reagere han ikke på, ¨når jeg trykker …

Måske han bare vil have mere opmærksomhed ??

[quote=Lotte;522061]Tænkt os på smerter, men det reagere han ikke på, ¨når jeg trykker …

Måske han bare vil have mere opmærksomhed ??[/quote]

Tjaa… Måske er han lidt utilfreds med du har været væk nogle dage…

Og så er det begyndt igen med den mijaven …

Den er ikke som den plejer, feks om natten står han oppe i hovedet og mijaver , og det er for at få opmærksomhed…

Men synes denne mijaven er noget andet, og det er flere timer dagligt…

Mon jeg skulle tage til dyrelægen med ham, tænk nu hvis jeg overser noget :confused:

Hvor gammel er han… og er han kastreret?
Hvis han er omkring 8 - 10 måneder og stadig intakt, så kan det sagtens være fordi han klader på piger…
Kan kun anbefale en hurtig tur til Dr Dyr :slight_smile:

Begge mine mislinger er kastrereret :slight_smile:

Så det kan ikke være det :slight_smile:

Nja… ikke umiddelbart nej… MEN - det er ikek spor ukendt at især ungkattene reagerer på at det er ved at blive forår…
Det er så nu, du bare skal være glad for at han ER kastreret - det vilel formentlig være meget værre, hvis han stadig var fertil :smiley:

Okay, se endnu en grund til at jeg gerne vil have en lille prinsesse :slight_smile:

Sparta bræger også :slight_smile:
Det er værst når jeg går i bad… Min bruser gør et eller andet ved kattene:p

Men så tonser hun rundt, og bræger i alle mulige forskellige toner!
Så snart det bliver lyst snakker hun derud af.

Hermie er tilgengæld helt uberørt :slight_smile:

:lol: har tre prisnesser, to er neut. og de hyler og bræger det bedste de har lært :slight_smile: Så glem alt om stille små piger og accepter der er forår på vej :slight_smile:

Hhéheh, jeg ville nu ikke bytte drengene med prinsesser …

Men jeg ønsker mig en lille birma prinsesse - :smiley: - Og det kunne være Sika synes det var godt med en kvinde i hjemmet :wink:

Se det er jo en HELT anden snak :wink:

Hehe ja, fik bare formuleret mig forkert :wink:

Min har sjovt nok også ‘mijavet’ de seneste to dage og nærmest rendt mig i hælene med sin mijaven.

Men han har ikke ondt, han spiser enormt godt, leger, spinder, kæler osv, og dyrlægen mente ikke der var noget i vejen og henviste bare til ‘at der nok er forår i luften’. Dog skulle jeg komme hvis han skiftede sind og blev trist, ikke ville spise, kastede op, ikke have lyst til at lege, sover mere end vanligt, slikkede sig voldsomt eller bare mere end vanligt…

Så hun ville heller ikke engang kigge på ham. Som hun sagde, synes hun ikke det lød til at være alarmerende og kaldte det for forårskådhed.

Synes også han mijaver mindre i dag.