Han stjæler mine nødder

Det er så ikke vores egern der er tyven, men selvfølgelig Quini. Han har nu fået smag for at rende med mine forskellige nødder, som han leger med, putter ind og ud af sit telt, kører hen over gulvet og på et tidspunkt smider ind under vores skænk. Derefter henter han så en ny osv. Og så kan jeg så hente de nødder inde under skænken, hvis jeg skulle få lyst til en nød. :høhø:

Og nu får han snart en i måsen. Han vækker mig ca. kl. 5.30 ved at gå og snakke løs, kure med ting på trægulvet, vade frem og tilbage over min mave (ja de HAR mad i deres skåle, så det er ikke derfor), stjæle hvad der er i nærheden og hive på gulvet, som hårspænder, hårelastikker, strepsiler, armbåndsur osv. I morges fik han hevet fjernbetjeningen ned fra sengekanten lige i hovedet på mig. Jeg plejer at nå og holde armene for, men det nåede jeg så ikke i morges. :mad: :wehuu::wehuu:

Hvor er han kær :inlove: (Har du overvejet at give ham kattemad??) :tihi:

Han er da en værre bandit, men en af de dejlige af slagsen :wehuu:

-LOL Det lyder lige nøjagtig som Elvis altid har været. Det må være maine coon genet der gør sig gældende her.

Puh, det er godt nok en besværlig mis du har dig der -tihi
Godt jeg kun har søde og velopdragne misser herhjemme -engel -LOL
Men han ser da meget pæn ud. -tihi :stuck_out_tongue: -wehuu -wehuu -wehuu

Tror nu ikke det kun er MainCoon genet, der har den “fejl”.

Min nøgle må bare ikke ligge på hylden i gangen, mobilen må heller ej ligge på bordet (hurra for gulvtæppe), tommeglas på stuebordet heller ikke (igen hurra for gulvtæppe), elastikker, breve, osv.

Alt skal smides ned på gulvet, og kigges på oppe fra bordet :smiley:

Hvis du skifter nødderne ud med kokosnødder så kan de ikke komme under skænken, og hvis du syer et pelsbetræk til fjernbetjeningen så slår den ikke så hårdt. :fin::fin:

Så kan stakkels Quini få lov at udfolde sig fred :wehuu:

Ham Quini , er bare så skøn og flot :inlove: selvfølgelig skal mor ikke spise alle sine nødder selv :høhø:

Vi har også et egern forklædt som kat herhjemme, Buller elsker at lege med de nødder som står på spisebordet.
Så køber man masser af legetøj til dem, næ nej , heller nødder :høhø:

Se på det positive:
Nødder splatter ikke ud under et gulvtæppe, når man træder på dem, som vindruer og chokoladekugler gør det.

-LOL dyyyyyyyyyttig mittetat!!

Hvornår går I over til Pebernødder :tihi:

Kan se han har fået ny “Ham” (læs: telt)

Mys nøddetrilleren fra mig :wehuu:

Brita - nej der er 2 telte på gulvet. Det ene er mere maltrakteret end det andet. Men jeg HAR iøvrigt et nyt i skabet, men det helt ødelagte er det han bruger mest tid i, for det har 2 udgange. Og han tager det stadig på ryggen og går med :høhø:
Møzzer løs på ham :høhø:

Han ER en ener…ingen tvivl om det.
NÅR jeg føler mine medmennesker skal beriges med en viden der gør de får et andet syn på hvordan en kat OGSÅ kan være får de lige campistvideoen.
Først flækker de af grin…NEJ om igen…først mååber de, så flækker de og til sidst er de nærmest imponeret og de FÅR et andet syn på hvordan en kat også kan være :rock:
Den anden aften fortalte jeg om hvordan I må have børnesikring på alle vinduerne fordi han har afkodet bevægelserne når man åbner håndtaget i vinduet…til et menneske der først ikke helt troede mig…så fortalte jeg videre og langsom blev hun overbevist.

[quote=Denise;294816]Brita - nej der er 2 telte på gulvet. Det ene er mere maltrakteret end det andet. Men jeg HAR iøvrigt et nyt i skabet, men det helt ødelagte er det han bruger mest tid i, for det har 2 udgange. Og han tager det stadig på ryggen og går med :høhø:
Møzzer løs på ham :høhø:[/quote]

Som du selv skrev i tråden med hørmerne så tro jeg du skal havde dem købt ved sussi mine leget stadig med dem meget.

Kan ikke lade være med at tænke på min bengaler , han fandt ud af cherry tomater også kunne trille (jeg slog korset tegn og takket en hvis herre for han blev i køkkenet ,vi har fået nye gulvtæpper at han ikke var gået der ind) så hele mit køkken gulv lignet en dåse flåede tomater og katten så ud som noget der var løgn. Så de er gemt væk i vores hus.

:tihi::tihi: Ja, jeg får ret meget motion med alt det jeg samler op i køkkenet hele tiden :tihi::tihi:

Brita - så kan du vise dem, at han også har lært at røre sovs :høhø:

Og her var dengang han efterhånden fik lavet hul i den anden enden af det ene telt. Gosh han ser dum ud :høhø:

Han er da helt vidunderlig…
Du kan ligeså godt lære det søde Denise.

De løftede haler her i huset siger:
At når man er så smuk, må man ALT…:yah: :yah:

Også røre i gryder…og lave huller i telte.

Tag den…

:fred:

Bliver nød til at sige: At han stjæler dine nødder, kunne bare sååå meget misforståes :klapper:

NU varer det ikke længe før jeg skriver jeg ikke kender vandalen alligevel :fløjte:
Jeg skal jo tænke på mit videre opdræt OG at der sidder andre af mine killingekøbere og tænker deres :klapper:

Tænk … der er stadigvæk folk der køber katte hos opdrætteren :besvimer:

Men det er da godt at han sørger for at du får rørt dig lidt :tihi: