De bliver så flotte, det blondeskaft giver noget ekstra til noget i forvejen flot garn!
Tak. Jeg glæder mig også til at bruge dem
Kom til at tænke på dig, da jeg så denne. Anderledes end den stil du plejer, men det kan jo både være godt og skidt.
Ja, det er lidt noget andet end det jeg ofte laver.
Jeg har set den flere steder. Den er pæn, jeg er dog ikke sikker på at den er noget for mig.
Jeg synes den er virkelig pæn, men var i tvivl om den var noget for dig. ![]()
Og man kan sagtens synes at noget er pænt, uden at synes at det vil klæde en, det er nok sådan jeg har det.
Den er dæleme fin - heller ikke sikker på jeg ville få den brugt, men hvis jeg ellers kunne (OK gad…
) strikke, havde jeg nok taget chancen…
![]()
100% enig!
Hvis jeg følte at jeg havde råd, og kendte nogen der kunne strikke den i andre farver, og i en anden pasform, så kunne jeg selv finde på at gå med den. Men den pasform den har nu, ville jeg aldrig bruge.
Endnu et par strømper til en med kolde fødder
Hun for en stak strømper hvor ikke to par er helt ens, der ændres en smule hver gang.
Denne gang er den øverste kant lavet en smule anderledes.
Hun glæder sig ![]()
![]()
![]()
![]()
Så må strikkepindene holdes varme ![]()
Og et par Sisters Not Twins.
Navnet betyder at det e det samme farveskiftende garn, men atan ikke har sørget for at starte det samme sted i striberne på begge strømper
På vores ferie fik jeg prøvet at lege med resin ( med varieret helt
) samt lavet nøgleringe med pixel art. Modsat diamond painting, så kunne jeg godt finde på at lave mere med pixelart.
Min stof pusher sælger rester i ruller, tænkte jeg vil prøve med bukser til mig selv, så købte 4,5 m til 200 kr. Billiger bliver det vist ikke. Den er med stræk
Flot stof!
Fik udnyttet lidt garnrester og lavet denne mens jeg har holdt øje med drengene i poolen i går og i dag ( første gang jeg har fået noget færdig på knap 2 dage
)
Opskriften hed Ole orm, men den blev til Ole slange med de 95 cm. Er hæklet på nål 5, så den så lidt mærkelig og afstumpet ud, ds jeg var mået til opskriftens slutning, så fortsatte til de to af farverne var brugt op.
Garnet er købt tilbage i 22, hbof jeg lavede en aktivitets firkant til Nohr og senest en skilpade.
Der er lidt grøn og lyseblå tilbage. Frej har spurgt til om jeg kan lave en firben, så nu går jagten ind på en dansk opskrift, der ikke koster en formue