Håndarbejde

Jeg har syet barselsgave til min fætters lille nye datter Mille :smiling_face_with_three_hearts: Har skåret hendes navn ud i strygefolie, så hun både har fået bluse og to nusseklude :blush:

16 Synes om

Hvor er det flot :hjerte:

Tusind tak :heart:

Kan kun holde med @Jeanette hvor er det dog flot,
Men den sidst nusseklud med dyr på, hold da op den er charmende, nu spørger jeg lige dumt, bare noget stof eller har dyrene en serie eller navn

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg tror bare det er tilfældige dyr :smiley:

2 Synes om

Nu fik jeg endelig overskud til at komme i syværelset og fik afprøvet min nye coverlock :grinning: jeg elsker den :heart:

Tænker det er en måned siden dette sæt bliv klippet

Resten her har lagt 2-3 måneder og bare manglet elastik og kanterne

12 Synes om

Som altid flotte sager - heldige unger med sådan en kreativ mormor/farmor :thumbup:

2 Synes om

Undskyld men har kommet til fortælle lidt om spændende håndarbejde bøger i tråden hvad læser du.

Undskyld @Lonse hvis du ikke skal have bog samling udvidet må du nok ikke kigge :see_no_evil: :hear_no_evil: :speak_no_evil:

1 Synes om

Kan I huske mit hækleprojekt, da jeg var isoleret med corona?

Babyrito!

17 Synes om

Sikke en fantastisk stykke flot håndarbejde :star_struck:men indholdet er endnu mere fantastisk

2 Synes om

Han er faktisk lige spise/kysse klar…
Det er bare det fedeste og sjoveste tæppe

2 Synes om

Fedt tæpper og hvor er Frej bare skøn :smelter:

2 Synes om

Af hækle bøgerne er det faktisk kun Ikoniske kvinder, der ikke findes i min samling og menneske lignende figurer har ikke samme tiltræknings kraft som de andre figurer

Hov dumpling cats har jeg da heller ikke set før, men der er heldigvis så mange fine andre opskrifter i de andre bøger :tihi:

3 Synes om

Jeg bliver lige imponeret over, har der kan komme ud af et stykke stof og nogle maskiner, hver gang du poster billeder :grinning: Som @Eva også skriver, så har du nogle mega heldige børnebørn :thumbup:

2 Synes om

Også jeg, for jeg har både masser af stof og en mindre maskinpark, men her sker der ikke noget … :flushed:

3 Synes om

Kender det godt, men for tiden får jeg noget af mit stoflager bragt ned.

Jeg har principielt købsforbud, men at forudbestille noget som først skal trykkes etc. det tænker jeg ikke helt tæller :flojte:

Og da slet ikke når jeg først skal bruge det til jul…

6 Synes om

Tusind tak, både børnebørne og forældre elsker det jeg laver :slight_smile:

I perioder sker der heller ikke noget her, for er altid bag ud med et eller andet.
Min ny coverlock maskine fik jeg d 16 august, men fik den først afprøvet i går.

Jeg køre selv samme princip lige nu, dog er muldvarpe stoffet undtaget, men det tæller så nok også 75% af min lager nu :tihi:

Hvor er det flot det stof :smelter: hvor har du bestilt det stof ??

3 Synes om

Kan man have for meget stof? Det har jeg aldrig hørt om :ups:

Jeg holder ferie fra symaskinen på ubestemt tid, og køber så heller ikke stof… Til gengæld flytter mit forbrug så over på vikler - lange og dyre stykker stof :tihi:

4 Synes om

Det med Mulle Muldvarp er altså også ualmindelig kært - man bliver i godt humør af den lille glade fyr :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

:tihi: så har jeg bedre samvittighed, når du har bøgerne :tihi: var bange for at friste for meget

1 Synes om