Håndarbejde

Hvor er det flot :slight_smile:

Øhjjj den frakke / kåbe der :blush: nu er jeg godt nok solgt :star_struck: Hold da op, som taget ud af min drøm om ønske frakke

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Tusind tak :tak: for den dejlige forklaring om det hele @Jeanette, :smil: du gav mig modt på at prøve at gå i gang tak :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hvis du engang skal have en syet, så sig til, mønstret kommer til voksne på fredag :grinning: Min er tween varianten :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Synes om

@Skattekat Skal vi ikke indvies i dit nye projekt herinde?

Ja, Hrönn er begyndt et nyt projekt, og holder mig ansvarlig for det, i hvert tilfælde på Instagram…

3 Synes om

Sikke du plager … :venter:
Nåh, men nu hvor Louise strikker den ene islandske sweater efter den anden, tænkte jeg … det skal ikke hedde sig … så nu er jeg også i gang med en sweater :rolleyes2:
Der skal lige siges, strikning har aldrig været min spidskompetence og det er over 20 år siden jeg sidst strikkede en sweater … sådan én, hvor man syer ærmerne på bagefter … en islandsk sweater har jeg kun strikket én gang før og det er ca. 30 år siden :surrender:
Jeg har strikket ærmerne færdig …

Kroppen skal nok gå glat, men så kommer det spændende … om jeg kan finde ud af at strikke bærestykket … :gruble: … ellers pakker jeg lortet sammen og sender det til Århus, så må Louise strikke den færdig! :ahhhhhhh:

7 Synes om

Jeg troede ellers at du ville have mig til at komme til Spjellerup og arbejde :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Nå ja, når du har fået mønsteret på ærmerne så flot tænker jeg ikke at bærestykket bliver sværere.

Jeg bander selv lidt over mønsteret ved håndleddende, i forhold tilbærestykket er det sværere

2 Synes om

Det ville selvfølgelig være endnu bedre :ok: :grin:

3 Synes om

Sikke en flot stykke strikke projekt :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det tilfældige er at Hrönn har valgt samme røde farve som bundfarve til sin bluse som jeg har valgt til den jeg er i gang med :smiley:

1 Synes om

Selve mønsteret er jeg ikke så bange for, det er udtagning af masker … men det er tegnet fint op i opskriften, så jeg er fortrøstningsfuld … indtil videre :sunglasses:

Det der drillede mig i den jeg lige er blevet færdig med, det var at jeg kom til at springe en række over i mønsteret, så det blev skævt, og så måtte jeg pille op…

Så sørg for at markere hver gang du har lavet en omgang…

1 Synes om

Der kan jeg så regne ud, at det er din skyld, den farve var udsolgt hos netgarn.dk … :venter:

Det var en fejl i webshoppen, for jeg købte efter dig, og der havde vi 27 hjemme…

1 Synes om

Der mistede de så en kunde :wink:

I know…
Skal nok nævne det derinde…

1 Synes om

Hvor føler man sig i øvrigt gammel, når man kaster om sig med de tidsangivelser :yikes: :olding:

1 Synes om

Kender følelsen…

1 Synes om

Det er ikke så slemt… Jeg kan også huske 20-25 år tilbage :see_no_evil:

1 Synes om