Håndarbejde

Jeg vil gerne være din veninde :blomst:

3 Synes om

Jamen jeg vil da også gerne være venner med dig :heart_eyes:
Det skal så lige siges at hun lokkede mig med at have købt det lækreste garn jeg længe har haft i hænderne OG hun havde købt noget til mig også :heart_eyes:

4 Synes om

Det ku’ godt løbe lidt af sporet økonomisk, det venskab … :gruble::cool:

2 Synes om

Det så bare ikke så slemt for hende…hun har en veninde med en slik…nåer nej en garnbutik :star_struck::money_mouth_face::laughing:

Holda da … den er bare flot, hvilket garn er den lavet af og hvor har du opskriften fra. Jeg er så heldig at have en mor der altid råwer på spændende projekter.

1 Synes om

Det er en engelsk opskrift. Sig til hvis det er et problem så kan jeg nok hjælpe :slightly_smiling_face:

Og det skal lige nævnes at jeg løb tør for garn da jeg manglede at lukke halvdelen af maskerne af :crazy_face: men ellers brugte jeg bare ét nøgle.

1 Synes om

På trods af en masse “hjælp” fra sovetrynen i baggrunden, lykkedes det mig at få Gurli Gris færdig med alle hendes lemmer i behold.
Min 2-årige niece blev meget glad for sin julegave og spurgte som det første “hvor er lillebror Gustav?” Så nu er jeg nok nødt til at se om jeg kan finde en passende opskrift på en lille Gustav Gris :blush:

15 Synes om

Hvor er den fin, er du på facebook, kan jeg varmt anbefale denne gruppe. Karen laver mange opskrifter og en del er gratis, Gurlig gris og familie ligger under filer

2 Synes om

Den slags Slikbutikekr er forfærdelige - jeg kan heller ikke gå fordi en uden at gå ind…

Hvilken Slikbutik har veninden? Er det den du linker til med garnet?

1 Synes om

Ja det er speedynedle. Men jeg synes hun er noget dyr. Men min veninde får jo rabat når hun køber noget. :grin:

1 Synes om

En af mine venner skal være far for første gange til februar, så jeg begyndte på et tæppe da jeg fik beskeden, men det blev lagt til side til fordel for julegaver, der skulle være færdige… Men inden jul aftalte vi, at vi er en flok, der skal mødes i morgen, så jeg kom til at bruge min hækle tid i juleferien, på lidt til den lille dreng, de venter :slight_smile:

13 Synes om

nøj det er sød :heart_eyes:

2 Synes om

Jeg hækler en masse. Indtil november var det nærmest kun klude, håndklæder osv. Men så ventede en niece sig. Så måtte der en sutteklud og et ophæng til barnevognen til. Det blev faktisk fint. Så måtte jeg hækle bamser til den anden nieces børn i julegave. Og en lille hue til den helt lille. :blush:

9 Synes om

Ej, hvor er det fint :hjertehop:

mit hæklen er gået helt i stå i forhold til syningen. og siden jul har den stået på færdiggørelse af allerede igangværende projekter (syning), samt at komme i bund på den stak reparationer der lagde.
Bla denne som blev klippet i 2016

før jul blev der lavet forklæder til Børnebørnene

3 Synes om

Hvor er opskriften på monstrene fra? :grin:

Det er fra LUX Kreativ. Hun er på Facebook, Instagram og har en hjemmeside.

Jeg ville ønske jeg kunne sy… Men det har jeg simpelthen ikke evnerne til :joy:

vi har det jo forskelligt :slight_smile: Det er faktisk kun syning jeg er skarp til. Jeg er ikke så god til at hækle som dig, det er kun blevet til et par klude og små tøjdyr.

Ved alt andet har jeg ti tommelfingre :tihi:

1 Synes om

Chardonnay og jeg er igang med at hækle fødselsdagsgave til min 2-årige nevø.
Chardonnay hjælper bedst når han sover :laughing:

11 Synes om

På trods af hans “hjælp” de sidste par aftener er det lykkedes at blive færdig med de her.

13 Synes om