Håndarbejde

Har været på indkøb hos en privat, der solgt ud af sit lager til 35 kr pr m.
Jeg har rigtig neget med print, men manglede ensfarvet isoli
Hun havde godt nok meget. Hun har syet børnetøj og solgt på markeder, men var nu enke og uden kørekort
Her er lidt af hendes udvalg





8 Synes om

Nøøøøøøj der er meget, jeg godt lige kunne bruge lidt af :heart_eyes:

3 Synes om

Du siger bare til hvis jeg skal købe for dig, der er både sommer og vinter isoli og jeresy, køber man mere end 10 m så er det til 30 kr pr m.

Jeg fik købt 36 m, hvoraf d 14 var dette stof, som skal blive kjole til mig selv. Det er kun 90 og 100cm bred

For dem der er på face, kan en af hendes opslag ses her Redirecting...

9 Synes om

Der er godt nok nogle fine ting i mellem :heart_eyes:

2 Synes om

Min eneste fejl i strikketøjet var så, at jeg havde forvirret mig selv :joy: Men nu er jeg kommet et godt stykke videre, og har allerede sikret de hjælp/kattegrus strikke tid de næste mange torsdage :sweat_smile:

Hvordan katte fri blev til kattegrus ved jeg ikke, godt det er ved at være det for i dag :joy:

6 Synes om

Er gået i gang med legetøj af garn resterne til killinge pakkerne.
Startede med det garn der var tykkeste.p

Sprutter, samme opskrift, men forskelligt garn

Fisk også forskelligt garn, den yderst til venstre er lavet i dobbeltgarn af det tynde garn, det blev simpelthen for små at side med i enkeltgarn

14 Synes om

Klud D fra Strikkede Klude A til Ø

9 Synes om

Min veninde tilbød jo at hækle grydelapper til mig, det blev også til en klud, nu skal det hele bare vaskes også er det klart til at blive taget i brug :smiley:


11 Synes om

@Lonse, ja du har dem nok allerede, men ved ved ikke hvorfor men først nu jeg ser i netto 's reklamer for avisen der stoppede, der igen var hækle bøger i, men ellers kan man jo alligevel være heldig i nogle af butikkerne , jeg var i butikken i torsdags, der var mange bøger, må tilstå jeg ikke kiggede i dem, da jeg ikke viste de var på tilbud og havde lidt rigeligt om ørene der

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg stod muligvis i min nærmeste Netto lidt over 7 om morgenen sidste lørdag :ups: :joy: De er heldigvis super gode til, først at stille tilbuddene frem der, så jeg fik fat i de to eksemplarer af hæklede stjerner, jeg skulle have :thumbup:

7 Synes om

Godt @Lonse rart og vide din bibliotek er helt opdateret :joy:

Med venlig hilsen

1 Synes om

En af dagens projekter, den har stået på to do listen længe

2 Synes om

Nu spørger jeg nok dumt - men hvad er det ?

:rolleyes2:

4 Synes om

Så er vi to om det, Eva. Jeg kan heller ikke se det :slight_smile:

2 Synes om

Det ligner poser enten til stænger, pløkker eller til strikkepinde, alt efter størrelsen

1 Synes om

Jeg gætter skistave :joy:

1 Synes om

I får alle lige en fælles svar :tihi:

:tihi:

:tihi:

:lol:

Du har fat i lidt af det rigtige, ja størrelsne kan være svært at vurdere.
Det er stangposer, til vores fiskestænger, var nød til at lave nye, da jeg havde vasket de gamle og en stor del af dem krøb temmelig meget i vask.
Fik samtidig brugt en del rester og stof jeg havde købt i forkert mål, bla. det yderst til højre, der ikke var stor nok til babysengesæt, så tænkte det kunne blive til børnestængerne. De korte er teleskopstænger også til børn.

7 Synes om

Så har jeg fået klippet kjolen, nu skal jeg lige have fat i en lynlås der passer i farven, samt tråd

6 Synes om

Denne gang havde jeg en hel eftermiddag og dagen i dag, til at blive færdig med en lille ting til i morgen :joy: Første figur til den lille fyrs sangkuffert, er klar til at blive afleveret til sin nye ejer :slight_smile:

8 Synes om

Hvor er den sød :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om