Håndarbejde

Ajjj … den er flot Louise :star_struck:

2 Synes om

Tusind tak.

Hvordan går det med Jón?

Hold dog op hvor er den smuk :blush:
Smukt lavet

Med venlig hilsen

1 Synes om

Den er mega flot, lækre farver :heart:

1 Synes om

Han er gået i dvale …

1 Synes om

Frej har fået et nyt sæt nattøj


11 Synes om

Sikke heldig han er :smil:, han ser glad ud for det nye, det kan jeg så også godt forstå, flot sæt

Med venlig hilsen

2 Synes om

Tusind tak, ja han er mega stolt, der er også lavet et sæt med langeærmer og ben til ham

3 Synes om

Onsdag til lørdag er gået med at hjælpe nogle venner med at flytte, så jeg havde brug for et lille let projekt at tage med, til perioder med ventetid, og det blev til et par strømper. Den første blev jeg færdig med hælen på i går og resten har jeg fået lavet siden, som er dejligt nemt projekt, der ikke behøvede et minimum af fokus :slight_smile:

7 Synes om

Så fik jeg lavet flag til æsken…

Jeg skal lige have puttet tape på dem på pladen, så kan jeg stryge dem en anden dag :smiley:

7 Synes om

Nu hvor rengøring af hytten er overstået, er jeg gået igang med projektet lillebror
Når jeg køber stof i Tyskland kommer der altid en gratis prøve med, det blev til en fin heldragt

Så har jeg også fået æren af at lave det tøj han skal have på hjem fra sygehuset, da det er rester, valgte jeg at udnytte det hele, nu jeg var igang

Det blev også til en ny hyggedragt til Frej

Nu står den på klargøring til weekendens show og i næste uge skal der laves babynest

9 Synes om

Heldige børnebørn :thumbsup: Og deres forældre.

3 Synes om

Emma har fødselsdag i dag og i den anledning havde jeg syet en top/kort kjole og korte bukser … med kaniner på :rabbit2:

Hun havde ønsket sig ‘‘blinkesandaler’’ (med blinklys i sålen) og de fik hun sammen med tøjet, så hun var nærmest lykkelig :grin:

13 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Så er brormands gave pyntet :sunglasses:

Der var lidt flag til overs, der blev proppet i kassen

8 Synes om

Det bliver da en yderst velklædt lillebror Frej der får :thumbup:
Men mormor sørger jo også for, at han selv altid er fiks i tøjet. :grin:

1 Synes om

Hvor er hun fin, og så med billede af din kanin :hjerte: det er så skønt når de elsker tøjet :hjerte:

Tusind tak, det er så skønt når det gør glæde, og der kan jeg bestemt ikke klage :slight_smile:

Tusind tak :hjerte:

5 Synes om

@Jeanette igen har du fremstillet noget så flot børne/ baby tøj, :thumbup: :blush:

@Skattekat sikke dog en flot gave du har syet til Emma :blush:, og et stort tillykke med hende :flag: og den billed af hende, hun er bare så dejligt glad, det smitter helt ud på den anden side :blush:

@MorTilKatja sikke en flot indpakning du har lavet til din bror :thumbup: :smil:, og et tillykke :flag:, med din bror

Med venlig hilsen

3 Synes om

Mange tak :smiley: Det sjove er at jeg har fødselsdag dagen før ham. Så han blev 4 år dagen efter jeg blev født, og var overbevist om at jeg var hans gave…

Det fortrød han vidst da vi var børn :grin:

Men nu er han vidst meget glad for mig alligevel :smiley:

1 Synes om

Nuttet net fra Julie Risom Glarbo’s bog Hæklede Tasker

8 Synes om