Håndarbejde

Nå de har så ikke super deals mere, men stadig nogle rabatter af en art :smiley:

Vil prøve at introducere en anden slags håndarbejde. Jeg er kæmpe Lego entusiast og er lige blevet færdig med Titanic. 130 cm lang og over 10000 klodser. Jeg har sat en blå lighter op foran skibet, så i kan se størrelsen. Et der andre kattegale Lego fan ?

15 Synes om

Elsker det, men lige nu holder vi os til harry potter lego. Børn og katte vil lidt for gerne pille

4 Synes om

@line_refsgaard Nalle vil også rigtig gerne have fat i løse klodser, men de færdige modeller lader han være i fred :grinning:

3 Synes om

Lego er så fint at kigge på, når det er samlet, men jeg må indrømme at jeg enten lader en veninde eller kæresten om delen med at samle mit Harry Potter Lego, det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til :sweat_smile:

4 Synes om

Vi havde en legoentusiast, nu er han 15 og render med damer :wink:
Men de store projekter står til pynt på værelset :slightly_smiling_face: Det var også gerne noget vi deltog i at samle (uden katte!) :smile:

4 Synes om

@_DK_Sugieh bare rolig. Det vender tilbage når han bliver voksen :grinning:

3 Synes om

Jeg har altid været vild med lego, og har også samlet nogle få mindre ting, men jeg har mest gjort mig i at bygge huse. Som barn lærte min far mig hvordan et hus skal bygges op til, at det er solidt nok til at man kan stå på det. Jeg har dog ikke forsøgt at stå på nogle af mine huse efter jeg blev voksen og meget overvægtigt. :hoho: Det er sjældent nu til dags, at jeg køber lego, eller får bygget, men jeg har gemt alt det lego min bror og jeg havde, da vi var børn. Og kan ikke få mig selv til at gå af med det, for jeg tror alligevel der ligger et hus eller to i mig, der venter på at blive bygget. Siden 2008, har det været i Sims 4 at jeg bygger huse. :smil:

4 Synes om

@Enki jeg tror det er en dårlig ide at stå på Titanic :grinning:

4 Synes om

Det viste sig allerede i 1912 :wink:

8 Synes om

@RuneS , jeg tror, der bliver spurgt efter dig :tihi:

Jeg har bare en forkærlighed for Brick Headz og har flere blomster :slight_smile: Ville også ønske, man kunne få en af de forvoksede legoblomster, som er magen til dem til Lego.

4 Synes om

Hvor er det flot :thumbup:

3 Synes om

Hvor er den flot :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Den er mega flot.

Har ikke selv arbejdet i Lego siden børnene var små, men tænker måske yngstesønnens lego skal findes frem, når vi er kommet på plads i det nye hjem, Vi har glemt alt deres legetøj, sam samlevejledninger. Han overvejer at sælge, så derfor skal vi lige være sikker på alle dele er der

4 Synes om

Tænk at blive nødt til at samle det hele… Sikke en straf :tihi:

2 Synes om

Endnu en figur fra kærestens ønskeliste er nu krydset af, han ved det bare ikke endnu så indtil videre er det stadig Bob the bear and Buddie the Bee, så må jeg se, hvad de tager navneforandring til :joy:

10 Synes om

Åh sikke en dejligt en du har fremstillet der :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Hvor er de da totalt nuser @Lonse :inlove:

2 Synes om

Broderiet som jeg gav min veninde og hendes mand i bryllupsgave i juni. (Jeg har bare først fået et godt billede af det nu).
Mønstret er lavet af en ukrainsk kunstner jeg fandt på etsy, ud fra billeder fra deres første (lyn)bryllup.

11 Synes om

Fik købt elefantsnot og håååber det kan holde katten oppe :smiley:

Kattens måne er ligesom spøgelset selvlysende :smiley:

7 Synes om