Håndarbejdshygge - 2015

Så fik vi taget hul på 2015 og jeg vil gerne invitere til håndarbejdshygge hos mig lørdag d. 28 Marts, hvis folk kan og vil der?

Fra kl. 14 og frem. Jeg har syv siddepladser, bliver vi flere må vi fremtrylle nogle stole. Jeg kan byde på postevand, saftevand, tebreve, pulverkaffe og pulverkakao.

Min adresse og telefonnummer, kan fås i en privatbesked. :slight_smile:

Mig mig mig … jeg har vist nogle strømper jeg er igang med

Tjekker lige kalenderen…

Øv, jeg kan desværre ikke den dag. Men håber i andre får den dejlig dag.

Jeg kan desværre ikke. :ked:

Er der ikke andre end Dorte der kan, hvis ikke tænker jeg at finde en bedre dato hvor flere kan? :slight_smile:

Jeg holder pt alle weekender fri, da jeg jo er ved at pakke huset sammen :slight_smile:

Men en fri-eftermiddag i godt selskab vil jeg altid gerne prioritere, så du sætter bare en dato, og så skal jeg nok gøre mit bedste for at møde op!

Hmmm… Ea… jeg har en del tøj og sko, som jeg gerne vil af med… Kunne man evt slæbe det med til en omgang se-om-du-kan-bruge-noget hos dig samme dag som håndarbejdshygge?
Der er lidt for enhver smag og i alle str fra omkring 44 og op… sko str ca 38 - 39 afhængig af mærke.

[QUOTE=Ann K;1232501]Jeg holder pt alle weekender fri, da jeg jo er ved at pakke huset sammen :slight_smile:

Men en fri-eftermiddag i godt selskab vil jeg altid gerne prioritere, så du sætter bare en dato, og så skal jeg nok gøre mit bedste for at møde op!

Hmmm… Ea… jeg har en del tøj og sko, som jeg gerne vil af med… Kunne man evt slæbe det med til en omgang se-om-du-kan-bruge-noget hos dig samme dag som håndarbejdshygge?
Der er lidt for enhver smag og i alle str fra omkring 44 og op… sko str ca 38 - 39 afhængig af mærke.[/QUOTE]

Det er du meget velkommen til! Os tøser kan vel altid kikke på lidt tøj og sko, jeg kan i hvert fald. :ok:

Okay jeg smider lige lidt andre datoforslag her:

Påsken: torsdag d. 02.04 til og med mandag d. 06.04

Lørdag d. 18.04

Lørdag d. 25.04

Hvis dem der har lyst til at være med, skriver hvilken dag/hvilke dage de kan, så tager vi den dag flest kan. :slight_smile:

Hvem kan?
Hvilke dage/datoer?

jeg kan alle datoer undtagen 25/4, Viking Cats holder udstilling den weekend :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1232529]Det er du meget velkommen til! Os tøser kan vel altid kikke på lidt tøj og sko, jeg kan i hvert fald. :ok:

Okay jeg smider lige lidt andre datoforslag her:

Påsken: torsdag d. 02.04 til og med mandag d. 06.04

Lørdag d. 18.04

Lørdag d. 25.04

Hvis dem der har lyst til at være med, skriver hvilken dag/hvilke dage de kan, så tager vi den dag flest kan. :)[/QUOTE]

Kan alle dage, så jeg kommer bare :slight_smile:

Kan alle dage undtagen den sidste pga. udstilling.

Jeg kan kun den 18 april

Så lyder det til at lørdag d. 18 April vinder :slight_smile:

Fint :slight_smile:

Ea… vi kan også holde det her hos mig… simpelthen fordi jeg jo er ved at grave en hel masse ting frem, som måske nok kunne bruge nye hjem…
Sådan en se-om-ragelset-kan-finde-et.nyt-hjem-dag :slight_smile:
Det er så godt nok ikke håndarbejdsaften, men det kan vi jo så finde ud af en andne gang…

[QUOTE=Ann K;1235858]Fint :slight_smile:

Ea… vi kan også holde det her hos mig… simpelthen fordi jeg jo er ved at grave en hel masse ting frem, som måske nok kunne bruge nye hjem…
Sådan en se-om-ragelset-kan-finde-et.nyt-hjem-dag :slight_smile:
Det er så godt nok ikke håndarbejdsaften, men det kan vi jo så finde ud af en andne gang…[/QUOTE]

I den anledning er det jo oplagt at holde det hos dig, så lad os det. :slight_smile:

Mange tak Ea… jeg ville bestemt ikke kapre din invitation!
Jeg kom bare i tanke om, at det måske nok var mest praktisk for mig… ren egoisme og intet andet :slight_smile:

Så skal der bare sættes turbo på mht at få sorteret lidt mer ei rodet… det bliver nok ikke den eneste af den slags dage…