Hankattebukser

Jeg vælger at lægge den under avl og opdræt, da hankattebukser næppe har den store interesse for andre :slight_smile:

Da jeg fik Cæsar fik jeg nogle hæklede bukser med, men eftersom han strinter en del, var to par ikke nok.
Jeg har derfor fået Skattekat til at sy nogle bukser - og jeg er ovenud tilfreds. Disse sidder perfekt på ham :ok:

Cæsar har sin egen bolig med løbegård, men når vi er hjemme har han muligheden for at komme ind i stuen med bukser på. De er lavet, så man lægger et trusseindlæg ind i dem - det tager al strint.

Hvor ser de gode ud… jeg brugte også trusse indlæg…

Åhhh jeg må igang med tænke-hatten, åhhh hvor har jeg mon lagt den. jeg kunne godt tænke mig sådan nogen til hunkatte…

Tak for billederne … så fik jeg syn for sagen :rock:
Kan jeg få dig til at sende mig billederne i et større format ?
Hvis altså jeg må bruge dem som reklame …

[QUOTE=Skattekat;819111]Tak for billederne … så fik jeg syn for sagen :rock:
Kan jeg få dig til at sende mig billederne i et større format ?
Hvis altså jeg må bruge dem som reklame …[/QUOTE]

Du må meget gerne bruge dem - jeg mailer dem til dig :slight_smile:

:tak:
Kan se at de allerede er landet i min indbakke :rock:

er det one size model?

Og hvad koster de?

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;819117]er det one size model?
[/QUOTE]

Der er flere huller i, så de kan justeres - er ret sikker på at den størrelse jeg har vil passe alle abyer og lign størrelser.

Til større racer, kan stropperne snildt forlænges - for selve delen med trusseindlæg vil være stor nok til alle racer.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;819117]er det one size model?

Og hvad koster de?[/QUOTE]

Indtil videre, har jeg kun lavet dem til Cæser … prisen er 75 kr. pr. stk.

Som jeg har skrevet til Vivi, synes jeg det er imponerende at han finder sig i at have dem på …
Mine katte ønsker end ikke findes døde, med sådan noget på … :surrender1:

Viggo går baglæns når han får sådan nogen på. Ved ikke om han regner med han kan bakke ud af dem:høhø::høhø:
Knus Elin

[QUOTE=Skattekat;819215]Som jeg har skrevet til Vivi, synes jeg det er imponerende at han finder sig i at have dem på …
Mine katte ønsker end ikke findes døde, med sådan noget på … :surrender1:[/QUOTE]

Nu er Vivis katte jo som bekendt særdeles velopdragne, så når Vivi siger, de skal - så gør de det :tihi::tihi::tihi:

Så har man set det med - en mis med trusser på. Hvor er det smart at hankatten kan få sådan nogle på - jeg lærer hele tiden noget nyt herinde:)

Nemlig :rock:

Hankattebukser er som med seler - kattene skal vænnes til det :slight_smile:

Cherry ser helt vildt morsom ud de første par minutter, når han får sine bukser på. Han går på sådan en sjov skæv måde, og strækker det ene bagben ud :høhø:

Det går ret hurtigt over, og så går han normalt :slight_smile:

Kan du nå at lave to ligesom Vivis til på lørdag og give dem til Karina i Fredericia? Karina og jeg har alligevel noget der skal afregnes, så jeg er sikker på jeg kan få hende til at betale

Jeg skal ikke til Fredericia, men de fylder jo ikke mere, end at jeg kan sende dem til dig med posten :slight_smile:

Men derfor kan jeg jo godt betale alligevel, jeg har jo alligevel snart noget jeg skal afregne med dig Hrönn.

Det er altså smart! Så os min norske veninde er begyndt at lave nogle ala disse :smiley:

Så gør vi det - og så har du ikke nøde at sætte dig til symaskinen nu - de er til gave om rum tid. Du sender mig en pb med dit kontonummer så overfører jeg pengene og sender dig min adresse

[QUOTE=Skattekat;819215]Som jeg har skrevet til Vivi, synes jeg det er imponerende at han finder sig i at have dem på …
Mine katte ønsker end ikke findes døde, med sådan noget på … :surrender1:[/QUOTE]

:smiley: Jeg har lavet hankattebukser i efterhånden rigtig mange år… og det er aldrig nogensinde lykkedes mig at få et eneste billede af en kat med dem på!
Ingen af mine katte har nogensinde ville acceptere dem længe nok til at jeg kunne nå at trykke på kameraet… Derfor har jeg heller ikke kunne lægge billeder op af dem…