Hankønsvæsner

Min kæreste er ved at DØ. Han leger med Pelle… De har nu ØDELAGT Pelles yndlingslegetøj, fordi de er for vilde.
De har kastet rundt med hørmere, og de hopper i sofaen og de er ved at vælte juletræet…
Først tuder den ene fordi han er blevet ridset af klør, så miaver den anden fordi hans legetøj er i stykker…

Mig og Emma sidder i sofaen, og tænker… “HANKØNSVÆSNER” -what

Hahahahahahaha!!!

Det værste er så, når det tobenede hankønsvæsen ikke har andre end os hunkønsvæsner at drille…Amanda sover, når Lars sover - så får hun fred! :høhø:

prøv nu lige at høre her

os hankønsvæseners fornemmeste opgave er lige præcis at jamre når noget gør avs for derefter at drille jer hunkønsvæserne og det kun fordi i er så nemme ofre:høhø::p:klapper:

Jeg synes hankønsvæsner jamre meget.

Der stod i hvert fald to jamrende hankønsvæsner :ked:og kiggede på mig med hver deres stykke af et legetøj og i deres øjne stod der bare…
“Kan du lave deeeet…”

Det endte med de selv fandt ud af at binde snoren om grisens øre :thumbdown:

[quote=Abaddon;312380]Min kæreste er ved at DØ. Han leger med Pelle… De har nu ØDELAGT Pelles yndlingslegetøj, fordi de er for vilde.
De har kastet rundt med hørmere, og de hopper i sofaen og de er ved at vælte juletræet…
Først tuder den ene fordi han er blevet ridset af klør, så miaver den anden fordi hans legetøj er i stykker…

Mig og Emma sidder i sofaen, og tænker… “HANKØNSVÆSNER” -what[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

-LOL -LOL -LOL

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Boyz will be boyz…

:høhø:

-LOL-LOL-LOL

haha :smiley:

Selv min kæreste er flad af grin :D!

-LOL-LOL-LOL