Hannibal

ja så er det allerede knap 8 uger siden de små fladsnuder så verden for første gang.
De er noget af det skønneste og I har jo set flere billeder af smukke Hannah, så syntes brormand Hannibal fortjener sin egen tråd i dag :hjerte:

Her er en lille buttet knægt :inlove:

her forsøger han at fange sin far

og her slapper knægten bare helt af :hjerte:

MVH
Gitte

Nårh…han er godt nok kær :wehuu:

Jamen er det ikke en Delle junior - og fræk overfor farmand er han også. Det kan være at Vivis Ruth-krudt har inspireret ham. :tihi: Han er sgu da dejlig, Gitte! :hjerte:

Dig og Bente burde ikke have lov til at poste perser-billeder herinde. Det frister altså med sådan en størrelse!

han er top cute :slight_smile: :smiley:

Åh Jo det er en Delle-klon og havde han da for pokkert været en pige. Uhh han er så dejlig og der vil blive fældet mange tårer den dag han rejser hjemmefra.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;687739]Åh Jo det er en Delle-klon og havde han da for pokkert været en pige. Uhh han er så dejlig og der vil blive fældet mange tårer den dag han rejser hjemmefra.

MVH
Gitte[/QUOTE]- Det tror jeg også. Nøøj, hvor er han dejlig (det er Hannah også, men mon ikke, at hun er en beholder i den sidste ende :cool2:). Hannibals kommende ejer/ejere er et heldigt asen.

Jo lige nu er planen i hvertefald hun bliver hjemme, dog kommer der en rigtig god ven og gramser på hende på fredag og det er faktisk den eneste hun i såfald ville kunne få lov at flytte til, så er spændt på det. Men lige nu regner vi med hun er en beholder ss

MVH
Gitte

Åhhhh smelt…han er godt nok dejlig… selv når han går kold er han nuttet…

hi hi Bente, du skulle altså komme og nusse ham, men det ser nu ud til han vil være og finde på div. udstillinger i fremtiden. For han er kær og ligner virkelig sin smukke mor, sutte på fingre. Ælte mine ben osv. Han er skøøøøn

MVH
Gitte

Sikke dog en frækkert sådan at lange farmismand èn bagi

Åh, hvor er han bare bedårende dejlig den lille missemand :hjerte:

[QUOTE=GitteS;687754]hi hi Bente, du skulle altså komme og nusse ham, men det ser nu ud til han vil være og finde på div. udstillinger i fremtiden. For han er kær og ligner virkelig sin smukke mor, sutte på fingre. Ælte mine ben osv. Han er skøøøøn

MVH
Gitte[/QUOTE]

det lyder godt med en fremtidig udstillingskarriere for den unge mand…jeg vil se frem til at gramse på ham…ja så sent som i aftes da Solveig var her talte vi om Delle…så XXX fingre for en delleklon i Maddies mave…en til MIG…LOL

[QUOTE=GitteS;687754]hi hi Bente, du skulle altså komme og nusse ham, men det ser nu ud til han vil være og finde på div. udstillinger i fremtiden. For han er kær og ligner virkelig sin smukke mor, sutte på fingre. Ælte mine ben osv. Han er skøøøøn

MVH
Gitte[/QUOTE]

det lyder godt med en fremtidig udstillingskarriere for den unge mand…jeg vil se frem til at gramse på ham…ja så sent som i aftes da Solveig var her talte vi om Delle…så XXX fingre for en delleklon i Maddies mave…en til MIG…LOL

Cutiiiieeeee! Hvor er han lige til at nusse:hjerte::hjerte:

Han er en skøn lille stribemis.:hjerte:

:smelter:

Nuuiiiii…han er nuller!!!