Hans Otto

Kom til at læse i navnetråden, at Therese godt kan lide vores røde gadedrengs navn, Hans Otto.
Jeg vil så lige fortælle at vi igår fik godt brug for det navn, for Hans Otto var blevet væk.-what
Vi ledte først hele huset igennem, igen Otto, så måtte vi udenfor. Først de steder hvor han plejer at være hvis han kan komme afsted med det, ingen Otto.
Nu blev vi altså lidt nervøse, for hvor pokker kunne det gamle fjols nu være gået hen og vi havde slet ikke tid til at lede, for vi skulle have gæster til aften. Nå men vi begyndte at gå rundt og lede og kalde, men hertugen kom ikke. Så ind og kigge de steder vi troede vi havde glemt at kigge første gang, ingen Otto.
Nu var vi for alvor ved at blive nervøse, hvad var der sket?
Jeg bestemte mig for at gå en tur ned ad vores grusvej og da jeg kom ned for enden af indkørslen, vendte jeg mig om og hvem kom gående lige i hælene på mig, spændt på hvor jeg skulle hen??? HANS OTTO:uha::uha:
Hvor den skøre kat havde gemt sig ved jeg ikke, men han så dejlig forsovet ud, så han har med garenti fundet en ny solplet og været der mens vi råbte og kaldte som gale:S
Nå rendemasken kom med ind og fik en masse nus og guf og så væltede han ellers rundt i sin yndlings seng og tog et par timer på øjet:):slight_smile:

Knus Elin

Hi hi, knægten har da tænkt hvad det var for en larm, skønne knægt

MVH
Gitte

:hjerte::hjerte::hjerte:

Godt gået, Hans Otto.

De der menneskedyr har godt af at få pulsen lidt op en gang imellem :stuck_out_tongue:

Og jo mere bange de lyder i stemmerne, når de kalder på os - jo sjovere er det.

:pote::pote::pote:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

sikke da en herlig gadedreng

Hans Otto, du må altså ikke gøre din mor og fra så forskrækkede, din bandit.

:græde::græde::græde::græde:

Men godt du kom frem, for ellers var gæsterne da blevet sat til at lede efter dig og der var ingen mad til dem, før du var fundet.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Sikke da en drillepind Elin - ja, de katte kan være døve på begge ører, hvis det ikke passer dem at høre.

-LOL-LOL

Hvor var det godt at Hans Otto blev fundet igen.

Uhhh vi har også prøvet det med Victoria mens vi havde hele huset fuld af gæster. Alle for rundt som sindsyge og råbte på katten men lige meget hjalp det - hun var bare væk. Jeg var selvfølgelig ved at gå totalt i spåner over at vi ikke kunne finde hende. En times tid senere kom hun gående…

Den dag idag ved jeg stadig ikke hvor hun havde gemt sig den dag :? men jeg har en mistanke om at hun kan være krøbet op under sengetæppet og så lagt der og snuset.

Ha ha, den dejlige dreng :wehuu: :wehuu:

Ja han fik pulsen helt op hos både Mogens og jeg.
Men han kom ind og vi fik alt klaret til gæsterne kom.
kommer lige i tanke om, har jeg egntlig set ham idag???:slight_smile:
Knus Elin

Det var godt at Hans Otto blev fundet igen, men dejligt at han kunne tage fusen på sin moar hihi :thumbup::D-LOL

[quote=Leopolds mor;125452]Ja han fik pulsen helt op hos både Mogens og jeg.
Men han kom ind og vi fik alt klaret til gæsterne kom.
kommer lige i tanke om, har jeg egntlig set ham idag??? :slight_smile:
Knus Elin[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

Tante Therese har ikke set ham i dag… jeg kan snart ikke huske, hvordan han ser ud…

:venter:

Jeg har fundet rendemasken, han er her:)

Den dejlige dreng - hvad er det, han ligger og slænger sit luksuslegeme i?

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Han er en rigtig lækker bisse :wehuu:

SIKKE en hyggemås, lever livet kan det ses !!:wehuu:

[quote=Eva;125462]Den dejlige dreng - hvad er det, han ligger og slænger sit luksuslegeme i?

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Den dejlige dreng ligger i sin yndlingsseng, som jeg har købt i genbrugsbutikken.Den kostede, med pude og tæppe den fyrstelige sum af vist nok 20 kr. Kan ikke lige huske om det var ti eller tyve kr jeg gav for den.-høhø
Knus Elin

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hans Otto… du er lige til at bide i, du ligner den mest uskyldige engel jeg længe har set - så mon det er rigtigt, når Elin-mor fortæller os, at du er en bisse ??

-engel

Hans Otto… du er lige til at bide i, du ligner den mest uskyldige engel jeg længe har set - så mon det er rigtigt, når Elin-mor fortæller os, at du er en bisse ??

-engel[/quote]

JA EN RIGTIG RØDHÅRET BISSEMIS, men jeg er jo ret vild med rødhårede bissemisser:p
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;125475]JA EN RIGTIG RØDHÅRET BISSEMIS, men jeg er jo ret vild med rødhårede bissemisser:p
Knus Elin[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

ME TOO !

Hans Otto:-) Åh jeg elsker ham!

Og jeg tror også han elsker mig lidt:-)

Jeg tænker altid på Nemo, når jeg ser ham. Deres adfærd er så ens og den samme lille buttede krop:-) Otto har altid haft en særlig plads i mit hjerte:-)

Han er virkelig en kærlighedskat!

Puha Elin, der fik du mig godt nok vågen, hjertet er på vej til bage på sin plads, det kommer ude fra gangen af, så langt nåede det inden jeg læste at Hans Otto var i god behold.

Jeg forstår ikke det der med at mennesker der har dyr lever længere!!!
Jeg synts tit ens hjerte er på overarbejde når man har dyr, det bliver da slidt op for tideligt -what

Nå men godt Hans Otto har det fint og er fundet igen, møz ham mange gange fra mig, han er jo lækker :wehuu: