Happy Halloween

Happy Halloween!

Godt billed !!!

:besvimer::besvimer:
Ej, nogle fantastiske flotte billeder!!

Vildt fede billeder af meget smukke katte :hjerte:

Det er fan’me uhyggeligt… :yikes:

Men flot - helt utroligtt flot.:smiley:

Jeg bukker og takker mange gange for de rosende ord! :smiley:

Sikke nogle fine Halloween mislinger :slight_smile:

Fantastiske billeder - hvordan FÅR du dem dog til at side stille og lade være med at fare rundt og ødelægge hele opsætningen ??:gruble:

Jeg ved hvad der ville ske hvis man satte et par aby eller somalier ind :tihi:

Du er bare så god til at tage billeder :wehu:

Super flotte… og imponerende at du kan få misserne til at sidde stille… :høhø:

Hvor er de bare flotte alle sammen :ok:
Du er sgi en skrapsak udi fotoverdenen :wink:

Du må endelig sige til, hvis du en dag kommer til Fyns land :wink:

super fine billeder og sikke nogle smukke missere du har dig :slight_smile:

Sikke nogle flotte billeder :slight_smile:

  • Men lige meget hvad, så er det altså umuligt at blive skræmt af sådan nogle nuttede størrelser! :smiley:

Tusinde mange tak for de pæne og varme ord alle sammen. :slight_smile: Det er jo altid skønt at modtage! S

[QUOTE=Teresa Guldager;717782]Fantastiske billeder - hvordan FÅR du dem dog til at side stille og lade være med at fare rundt og ødelægge hele opsætningen ??:gruble:

Jeg ved hvad der ville ske hvis man satte et par aby eller somalier ind :tihi:[/QUOTE]
Tusinde mange tak. :slight_smile:
Ja, jeg ved ikke om jeg bare er heldig at de er “artige” eller generelt bare dovne. :tihi: Men som sagt så kommer Gismo og Amidale selv og stiller op, så det er jo en stor hjælp til start. :slight_smile: Og så kommer man også noget vej med et lille stykke guf ind i mellem, og mange rosende ord. :smiley:

Men ja, tror gerne en aby eller somalier ville sætte godt gang i det. - Jeg indrømmer gerne jeg savner lidt “spil” i mine, så de ikke altid bare sad eller lå. - Ville så gerne have dem stående så fint, men det er de for dovne til. :tihi:

[QUOTE=DK Mammarazzi;717818]Hvor er de bare flotte alle sammen :ok:
Du er sgi en skrapsak udi fotoverdenen :wink:

Du må endelig sige til, hvis du en dag kommer til Fyns land ;)[/QUOTE]
Tusinde mange tak for de rigtig pæne ord. :slight_smile:

Jeg kommer ind over D. 10 :p, men det hjælper jo nok ikke så meget med den hurtige fart over motorvejen. :tihi:
Men det behøves jo heller ikke, du tager altså super billeder Rikke! :ok:

[QUOTE=Lærke;717902]Sikke nogle flotte billeder :slight_smile:

  • Men lige meget hvad, så er det altså umuligt at blive skræmt af sådan nogle nuttede størrelser! :D[/QUOTE]
    Jeg bukker og takker. :slight_smile: Og ja, jeg giver dig ret, det er ikke just fordi de hjælper med at få mine billeder bare lidt scary. :tihi:

Det ene er flottere end det andet! Men det der der NÆSTEN er sort/hvid, det første… er altså helt fantastisk!

Super billeder :slight_smile:
Jeg vil næsten påstå, at når du kan tage ligeså gode bileder af siam, så er du udlært :slight_smile: Dét er nemlig ikke ret let at få dem til at sidde stille mere end 1 sek af gangen, med mindre de sover :slight_smile:

Se evt Mettes fællesfoto af de irske bøller :tihi:

super fotos & sjov ide!

Tak for roserne til jer 3 også. :slight_smile:

Jeg bukker og takker. - Jeg må indrømme, at jeg også selv er lidt glad for det S/H med 2 farvet elementer i billedet. :ups:

[QUOTE=DK Sugieh;718085]Super billeder :slight_smile:
Jeg vil næsten påstå, at når du kan tage ligeså gode bileder af siam, så er du udlært :slight_smile: Dét er nemlig ikke ret let at få dem til at sidde stille mere end 1 sek af gangen, med mindre de sover :slight_smile:

Se evt Mettes fællesfoto af de irske bøller :tihi:[/QUOTE]
Jeg takker mange gange. :slight_smile:

Jeg håbe sådan jeg får udfordringen en dag, men det vil tiden jo vise. :slight_smile:

Tusinde mange tak for de rigtig pæne ord. :slight_smile:

Jeg kommer ind over D. 10 :p, men det hjælper jo nok ikke så meget med den hurtige fart over motorvejen. :tihi:
Men det behøves jo heller ikke, du tager altså super billeder Rikke! :ok:

Jamen jeg er vild med alle dine rekvisitter og sådan :wink:

[QUOTE=DK Mammarazzi;718409]
Jamen jeg er vild med alle dine rekvisitter og sådan ;)[/QUOTE]

Ahhhhh på den måde. :smiley:

[QUOTE=Kimilla;718258]
Jeg håbe sådan jeg får udfordringen en dag, men det vil tiden jo vise. :)[/QUOTE]

Du må da godt komme her og øve sig på siamisser :wink: