Har akut brug for tzaris telefonnummer!

HVIS NOGEN HAR TZARI’s telefonnummer vil de så ikke godt RINGE til mg og fortælle mig det. Er strandet i København med en fritte!!!

Jeg har givet det.

Er det en, der var sluppet løs i toget? Den historie bliver vi vist nødt til at have, når du kommer hjem… :wink:

??? NU bliver jeg nysgerrig
:slight_smile:

[QUOTE=danpia;652768]??? NU bliver jeg nysgerrig
:)[/QUOTE]

Trekkie er så vidt jeg husker togfører. Det behøves jo ikke at være arbejdsrelateret, men det kunne da være… :slight_smile:

Ahhh forstået, jeg læste stavebøffen (ern) i dit først indlæg, som “dem” og var helt sikker på jeg var gået glip af dagens nyhed om løsslupne fritter :høhø::høhø::høhø:

Nå jah, der var også noget med mink et sted på Fyn. Ja, det er nok nogen af dem, der er hoppet på toget… :høhø:

Det var Tzari’s Firefox der skulle til København for at se på mandfolk. Takket være Kattegale er den nu i de bedste hænder!

Der var - helt unormalt(!) lidt problemer med toggangen så vi missede hinanden de 5 minutter jeg var på Hovedbanen inden jeg skulle videre til Kastrup og Tzaris nummer var i min gamle telefon :dokdok:

Så det var ikke mere dramatisk desværre end en fritte der blev trasporteret til Kastrup og retur (i taxa fordi de så aflyste mit tog fra Lufthavnen til Hovedbanen…

TAK for hjælpen. Vil en eller anden Admin være sød og slette mit telefonnummer? :slight_smile: