Har andre også

…fået nyhedsbrevet fra Bæklunds kattehjem.
Jeg har mailet dem OM jeg må lægge det ud i verden (læs: diverse kattefora) for jeg syntes de fortjener en større kreds af mennesker der ser hvor stort et stykke arbejde, de gør.
Og måske ad den vej får lidt donationer og medlemsskaber ind.
De har i den grad deres berettigelse ikke mindst set i lyset af Dyrenes Beskyttelse igen lukker et af deres internater i nordjylland.

Denne gruppe mennesker hari den grad deres hjerter rette sted, og det bør belønnes.

En af dagene sender jeg en stak nullerputsenge til det nordjydste…så kan de enten bruge dem til de indbragte dyr eller sælge dem.

Respekt for Bæklund kattehjem :rock:
Brita

[quote=kamikaze;149241]…fået nyhedsbrevet fra Bæklunds kattehjem.
Jeg har mailet dem OM jeg må lægge det ud i verden (læs: diverse kattefora) for jeg syntes de fortjener en større kreds af mennesker der ser hvor stort et stykke arbejde, de gør.
Og måske ad den vej får lidt donationer og medlemsskaber ind.
De har i den grad deres berettigelse ikke mindst set i lyset af Dyrenes Beskyttelse igen lukker et af deres internater i nordjylland.

Denne gruppe mennesker hari den grad deres hjerter rette sted, og det bør belønnes.

En af dagene sender jeg en stak nullerputsenge til det nordjydste…så kan de enten bruge dem til de indbragte dyr eller sælge dem.

Respekt for Bæklund kattehjem :rock:
Brita[/quote]

Jeg har også fået nyhedsbrevet - og historien om den stakkels lille kat går lige i hjertet.
Håber han kommer sig og får et godt liv fremover.

:kryds::kryds::kryds:

Jeg giver et lille bidrag til kattehjemmet hver måned - de kan helt sikkert bruge pengene og de fortjener støtte for det store arbejde de gør for kattene.

De bliver helt sikkert glade for dine nullerputsenge Brita - en fin donation, synes jeg. :ok:

Jeg ELSKER Jonna Fals! Hatten af for hende !

Jeg elsker Brita…:wehuu:

Eva…kan du finde ud af at sætte nyhedsbrevet herind.
Jeg har fået lov af Bæklund kattehjems formand. Har en mail der dokumenterer det.
Jeg syntes alle har krav på at se hvordan dyrevelfærdsarbejde kan gøres når det er godt …rigtigt godt :wehu:

[quote=kamikaze;149331]Eva…kan du finde ud af at sætte nyhedsbrevet herind.
Jeg har fået lov af Bæklund kattehjems formand. Har en mail der dokumenterer det.
Jeg syntes alle har krav på at se hvordan dyrevelfærdsarbejde kan gøres når det er godt …rigtigt godt :wehu:[/quote]

Brita, det kan jeg desværre ikke finde ud af.

Men måske andre, der har fået det, er mere teknisk begavet end jeg er?

Til Brita -lazykitty fra os…

Jeg gør forsøget - håber, det lykkes.

Det kunne ikke lade sig gøre, da det er en pdf-fil, som fylder 669 KB.
Max for pdf-filer er herinde kun 19,5 KB.

Tænker videre!

jeg har oppet kvotaen på pdf’er til 1.9 MB - nu burde i kunne

men hvad med opfordre Bæklund kattehjem til også at få deres egen side herinde… jeg vil meget gerne lave en sub-section med den slags initiativer

det inkluderer også at alle får fuld adgang til deres nyhedsbreve

Det syntes jeg er en god idè, Regitze :ok:
Kunne en eller anden ikke videresende Regitze nyhedsbrevsmailen så Regitze kunne lægge det herind, hvis nu ikke Hanne kan finde ud af det. :tihi:

Prøver igen!

  • Brug zoom-funktionen øverst (+), når I har åbnet filen!

[quote=Mega;149573]Prøver igen!

  • Brug zoom-funktionen øverst (+), når I har åbnet filen![/quote]

Jeg kan desværre ikke læse det, det er som om det er utydelige pletter:(

Tak!
Jeg kendte ikke ordningen med Falck og DB, men skal skynde mig at give det videre :thumbup:

Jeg kender en familie, der lige har hentet en kat på Bæklund, og haft en anden kat i pensionat der - og de taler med meget rosende ord om stedet.

Har også fået det i dag, men har ikke haft tid til at læse det. Men et godt sted at støtte :thumbup:

Hejsa

Nej har desværre ikke fået det, måske du vil maile mig det på [email protected] kender nemlig slet ikke stedet

MVH
Gitte

Det er blot at søge det på Google…bæklund kattehjem og vupti så får man deres hjemmeside…mons tro ikke også nyhedsbrevet er der…jeg tror det :tihi:
Jeg MÅ IKKE være parti’sk…men HÅNDEN PÅ HEJRTET…så er det min ærlige mening, man støtter meget mere et sådant sted end hvor ens donation blot er en dråbe fordi det eksempelvis er en instution der i forvejen får maaange donationer OG bliver honorèret fra staten i forvejen så det nærmest virker utopisk (men sandt).
OM det er sandt, men jeg fik beløbet 52 millioner oplyst som værende dèt beløb Dyrenes Beskyttelse fik ind i (kan ikke huske årstallet) i donationer…så er det godt nok en mikro-dråbe at donerer men en god hjælp istedet HVIS man giver beløbet istedet til et lille sted hvor ALLE brænder for dèt de gør OG…gør det fordi de fanme IKKE vil finde dem i at stedet ellers skulle have været lukket.
Den slags mennesker har godt nok min fulde respekt :rock:

Gitte - Jeg har lagt nyhedsbrevet ind længere oppe i tråden.
Det er bare at klikke på det.

Ellers er linket til Bæklund her:
http://www.fals.dk/smf/