Hey alle
Som de fleste af jer ved foregår der et kæmpe oprydnings arbejde i Katteri Kafra efter sagen med Racekattens regnskab. Jeg er koordinator på omplaceringen sammen med Karens søn Palle, og vi står og skal omplacere:
8- 9 ungdyr 6-10 md.
8 – 9 Voksne 10 md- 4 år
8- 9 killinger.
Kattene er alle ægte MCO, sunde, i god kondition, vaccineret og chippede. De er stambogsført i FiFE og de bliver neutraliseret inden de omplaceres. Ingen katte går ud til avl.
Kattene tilbydes til lidt over neutraliseringsprisen. På denne måde vil “salget” af dyrene være med til at financiere udlæg til neutralisering af de resterende katte.
VIGTIGT!!
Dette opslag handler KUN om omplacering af kattene for at sikre deres ve og vel. Hvis det håndteres korrekt, bør udgifter til dyrlæge og modsvarende salgspris hvile i 0 og det skal understreges på det kraftigste at hverken koordinatorene eller dem der har tilbudt at hjælpe på nogen måde har nogen økonomisk interesse i at hjælpe.
Ej heller er der tale om indsamling!!, så det er ikke muligt at sponsorere neutraliseringer ved private indbetalinger og det er heller ikke muligt at betale til Kafra privat eller på særskilte konti. Dette handler udelukkende om kattene og at holde dem væk fra BYBerne. Det vil derfor blive de interesserede kælekatte-købere der erholder udgifterne således at hjælperne ikke skal gribe i egen pengepung for at dække udgifterne.
Omplaceringen er en meget uoverskuelig opgave pga det store antal katte og jeg vil blive utrolig glad hvis nogen af jer som sidder derude evt. kan omplacere nogle af disse dejlige kælekatte til venner, bekendte eller familie. Det vil være en kæmpe hjælp og med til at forhindre at kattene ender på det store ByB-marked
Jeg vil vende tilbage med køn, navn, alder og måske billeder når jeg har fået disse oplysninger
Tråden her er udelukkende et råb om hjælp til omplaceringen og kan på ingen måde bruges som debat omkring hvad der er sket i Racekatten eller forholdene omkring familien Kafra i øvrigt. Efter aftale med adminholdet henstilles der på forhånd til udelukkende at fokusere på kattenes ve og vel!!. Vi håber alle i vil give os en hjælpende hånd med oprydningen så alle kattene får en god skæbne og ikke kommer BYB-markedet tilgode
I kan kontakte mig omkring omplacering på [email protected] eller på tlf. 39674415
På forhånd tak for jeres hjælp.
NB. Jeg er på udstilling d.3.5 og vil derfor ikke tage min tlf. og vasker katte idag. Så skriv mails.