Har brug for krydsede fingre

Jeg blev ringet op i går aftes, af en ung kvinde der er interesset i Yrja :rock:

Hun kommer muligvis forbi i morgen (bor i Præstø-området) for at se om kemien passer OG for at se hvordan Yrja reagerer på hendes to små børn.
Jeg håber sådan at der er gevinst denne gang :bebe::bebe::bebe: og har brug for jeres krydsede fingre OG tæer … hvis de er lange nok til at kunne krydses :stuck_out_tongue:

:kryds::kryds::kryds:

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at det går godt.

Kære Hrönn…:wehuu:

Mine er lange nok…de er hermed gået i stilling.

Jeg håber også inderligt; at det er rigtig søde mennesker.
Så de fortjener hende.

De allerbedste tanker :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Mona

Mine er ikke lange nok, men det er håret, så jeg :kryds: fingre og hår her :slight_smile:

Håber de er det helt rigtige hjem og at det helt rigtige ellers melder sig senere.

mvh

Jeg ved ikke om der er sket noget kattene imellem, mens jeg var på Island … men Yrja er ikke ret sjov at dele hjem med pt. :S
Hun knurrer ad de andre katte og er efter dem ustandseligt, der behøves ikke nogen provokationer fra de andres side … dem skal hun nok selv stå for :rock:
Killingerne må ikke nærme sig hende, så får de bank … men overfor mig er hun stadigvæk den skønneste kælne kat, så det haster lidt med at få hende væk … flokken trænger til fred og harmoni -surrender

Men selvfølgelig skal det være det helt rigtige hjem … min mavefornemmelse SKAL sige :thumbup::thumbup::thumbup:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::rock::kryds:
(nu besøger du vel også hendes hjem - f eks når du afleverer Yrja - siger jeg klog af skade)
:kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds:[/quote]

Det har jeg tænkt mig … hvis de kommer i morgen og alt går som det skal, så må vi aftale hvornår det passer dem (og selvfølgelig mig) bedst at JEG kommer og afleverer Yrja :rock:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Opfør dig nu extra pænt i morgen Yrja - så får du nok et hjem, hvor du er enekat og kan styre familien med hård pote.

Du er en smuk og dejlig mis - så jeg krydser alt, hvad krydses kan for dig.

:hjerte:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for hun får et nyt godt hjem.

Håber det er nogle dejlige mennesker og kemien er i orden mellem dem og missen og dig :kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds: Herfra

:kryds:her krydses der alt hvad krydses kan for at kemien passer:kryds:

Her krydser vi fingre og haler og poter for det skal gå godt imorgen.:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
Jeg håber missepigen får et dejligt hjem.
Knus Elin

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: Alt hvad jeg kan

:kryds::kryds::kryds:

Herer alle de :kryds:’ er der kan klemmes ud af det Kamikaze’ske menageri.
Håber det hele går godt
Brita

-felixsylvester

Hvor snart kommer Yrja’s nye slaver ??

Jeg krydser også for, at det er nogle søde mennesker, der kan se, at Yrja er en dejlig kat, som passer lige til dem :slight_smile: