Har de da slet ingen tidsfornemmelse?

I går morges ringede vækkeuret kl 06.30 som det plejer. Zuma,Shrek og Perle kommer ind for at sige godmorgen og Perle kommer som altid op lige og bliver nusset lidt. Så står jeg op og går på badeværelset. Feline og Perle går i stuen og Zuma og Shrek går i køkkenet. Få minutter efter er badeværelsesdøren ved at blive brudt ned af Shrek der syntes jeg er for langsom og Zuma sidder og hyler på køkkenbordet - altså alting er som det plejer.
Jeg går i køkkenet og alle får deres vådfoder. Men lige i går morges havde jeg det lidt skidt, og beslutter mig for at droppe morgenen’s styrketræning (som forgår de første 2 timer af arbejdsdagen) og hopper i seng en 5 kvarters tid igen. Da mit vækkeur så ringer igen, sker ovenstående igen - jeg prøver at forklare de fire misser at de jo har fået deres morgen våd foder da jeg stod op første gang…men det var ligesom om ikke nogen af dem troede på mig :uha:Der blev hylet til den store guldmedalje og jeg måtte give mig og give dem morgenens anden gang vådfoder :cool2:

:lol::lol: jamen den gik jo :stuck_out_tongue:
Synes da de er ret så kloge at score 2X vådfoder til morgenmad.

Haha, jo jo… Men når du gør de og de handlinger - jamen så belønnes deres adfærd (skrigeriet) altså med vådfoder :smiley: :smiley: :klapper:

De har en fin tidsfornemmelse - de satser bare på, at du ikke har :høhø: I øvrigt nøjagtigt samme mønster som her i huset. Gamle Tabby satser jævnligt på at vi ikke snakker sammen, så hvis den ene er først oppe og han får lokket noget vådmad ud af vedkommende, så betyder det kun, at han liiiige prøver igen når den næste står op, OM da ikke den næste også lige kan narres til at hælde noget op. Og jeg nægter at tro på, at det er fordi Tabby er småsenil :slight_smile:
VH
Susanne

åh de er skønne - tidsfornemelse, jo hvis man forsøger at sove længe…
vanedyr, JA… du står op og går i køkkenet, så er der mad, og så er det da lige meget hvornår du gør det, og var du gået i seng og stået op 2 timer efter så lur mig om det samme ikke havde gentaget sig

Ha ha, de ved da nøjagtig hvordan de vil have det skal være i jeres hjem.

Kloge missere :lol:

Undskyld, jeg er OT nu - men hvem er den lille grinebider i din avatar, Karina? :hjerte:

:lol::lol::lol: Kloge misser… Går den, så går den jo… :høhø:

Sorry jeg har ikke set dit spørgsmål før nu. Det er Abasi, den lille lømmel.

De er nu snedige nok :slight_smile:

Ja og det er ris til egen mås. Jeg kom en gang til at give Leopold lidt vådmad kl halv fem om morgenen og det har han aldrig glemt. Han vækker mig hver morgen ved denne tid, for at få mad. Heldigvis er jeg næsten døv på det ene øre, så jeg kan slet ikke høre haan brokker sig højlydt, eller jeg lader som om:o)
Knus Elin