Har det helt dårligt

Helle
Du kan jo altid gøre det godt igen ved at klemme dine fingre godt og grundigt i bagdøren…HUSK det skal være i hængselssiden
HAAHA

MON ikke jeg kender det… jeg bliver HELT knust… 100% ulykkelig i lang tid bagefter…

dog har jeg opdaget noget… Ramses er ALTID den der bliver trådt på… og bagefter bliver han nuslet og puslet og kælet og får godbidder i lange baner…

Hvis han har fundet sammenhængen mellem at blive trådt på og så al den opmærksomhed - så føler jeg mig altså lidt snydt…

men hold op hvor får jeg det skidt… den lille missepote… -ked -ked

Ej Prinsesse hvor er det ondt! Undskyld kom altså til at trække lidt på smilebåndet mest pga. den måde du havde beskrevet det på… stakkels misser og godt han slap uskadt fra den oplevelse.

her SKREG vi af grin… billedet af Prinsesse der løfter katten uden bonus mens hun sidder på halen - det er ustyrlig morsomt fordi der ikke skete noget :slight_smile: :slight_smile:

-LOL -LOL -LOL -LOL

Crocs er super gode til at beskytte misserne mod at blive trådt over poter/hale…de skal jo være lidt for store…lidt over en 1cm hele vejen rundt…så derfor kommer man faktisk aldrig til at træde rigtig (med vægt bag) på misserne - højst kommer der en pote lidt i klemme i kanten…(hvor der jo ikke er vægt bag)…og de er jo helt bløde så det hjælper også…super godt og meget pote & hale sikkert :slight_smile: og så er crocs jo også dejlige at gå i…

[quote=Miss T;51953]her SKREG vi af grin… billedet af Prinsesse der løfter katten uden bonus mens hun sidder på halen - det er ustyrlig morsomt fordi der ikke skete noget :slight_smile: :slight_smile:

-LOL -LOL -LOL -LOL[/quote]

Jah i griner, det gør jeg egentlig os-høhø For det var en komisk situation, hvad skal en kat også med så lang en hale - og holde den da for pokker tæt på kroppen-thumbs-tihi

[QUOTE=kamikaze;51688]Helle
Du kan jo altid gøre det godt igen ved at klemme dine fingre godt og grundigt i bagdøren…HUSK det skal være i hængselssiden
HAAHA[/QUOTE]

Husk lige, det skal ikke være den hånd du giver mad med, for så sulter stakkels Tara og bliver helt smal;o))
Knus Elin