Har du bestilt dobbeltseng Tina?

Åhhh det bliver hårdt, jeg skal for første gang sove et fremmed sted uden min mand :ked: så vil i ikke nok være med til at krydse fingre for at Tina (Gizzemissen) har bestilt en dobbelt seng. For så tænker jeg, at hvis det bliver for hårdt, så kan jeg gå ind på hendes værelse og krybe under dynen til hende. :høhø:

Uhhhh hvor jegh altså glæder mig til denne udstilling. :yah:

[quote=KKH;302816]Åhhh det bliver hårdt, jeg skal for første gang sove et fremmed sted uden min mand :ked: så vil i ikke nok være med til at krydse fingre for at Tina (Gizzemissen) har bestilt en dobbelt seng. For så tænker jeg, at hvis det bliver for hårdt, så kan jeg gå ind på hendes værelse og krybe under dynen til hende. :høhø:

Uhhhh hvor jegh altså glæder mig til denne udstilling. :yah:[/quote]

:kryds::kryds:

Jeg krydser da fingre for dig, hvis du lover at du ikke bliver lækkersøvnig og forgriber dig på Tina

-LOL

Jeg krydser da fingre for dig, hvis du lover at du ikke bliver lækkersøvnig og forgriber dig på Tina

-LOL[/quote]

Therese altså :ups: :ups: :tihi:

:blegne::blegne:

Ved det godt… jeg er vist overtræt - har stort set ikke sovet i nat…

:inlove:

Jeg krydser da fingre for dig, hvis du lover at du ikke bliver lækkersøvnig og forgriber dig på Tina

-LOL[/quote]

Åhhh bliver jeg nødt til at love det?

Man skal jo holde hvad man lover, så tror bare jeg tier stille. :klapper:

[quote=KKH;302845]Åhhh bliver jeg nødt til at love det?

Man skal jo holde hvad man lover, så tror bare jeg tier stille. :klapper:[/quote]

:inlove::inlove:

Næ, du skal ikke love det - du må gøre liiige hvad du vil…

:høhø:

Om der er dobbelt- eller enkeltseng skal jeg ikke kunne sige, men jeg har da godt nok bestilt et enkeltværelse :høhø:

Og jeg bliver garanteret ikke ensom med Gizmo som selskab :hjerte:

Måske det er ham du skal låne i stedet…så tager jeg Romano :tihi:

Øhhh øv, Tror hellere jeg beholder Mano i stedet. :tihi:

Tager du egentlig ekstra mad/vandskål og kattebakke med til hotelværelset eller tager du det bare med op fra buret?

Jeg tager det fra buret med op - og så plejer jeg at have en sort sæk med som jeg sprækker op og lægger under bakken når den nu pludselig er lidt mindre end Gizmo er vant til hjemmefra :tihi:

Åhhh ja god idé, så får man ikke svinet unødigt med grus på værelset. Det skal lige på huskesedlen. :thumbup: