Har du en bullycat?

Jeg har, og hun er den mindste af dem alle tre :tihi:

Når der står rejer på menuen så står hun først og kan slet ikke klare at de andre også skal have lidt.

Hun er nærmest som en bulldozer der bare skubber sig frem og nærmest stjæler maden ud af munden på de to andre hvis de ikke er hurtige nok til at få det helt ind. :ups:

[quote=birtheras;146383]Jeg har, og hun er den mindste af dem alle tre :tihi:

Når der står rejer på menuen så står hun først og kan slet ikke klare at de andre også skal have lidt.

Hun er nærmest som en bulldozer der bare skubber sig frem og nærmest stjæler maden ud af munden på de to andre hvis de ikke er hurtige nok til at få det helt ind. :ups:[/quote]

Hehe… Ja…

Vi har jo Bølle… Da vi havde den røde tilløber gående kunne han næsten ikke lade den være i fred. Hver gang de holdt pause gik der ½ min. så sprang han på ryggen af den igen… Nogle gange lagde han sig bare oven på den og bed og slikkede den i ørerne og hovedet… Andre gange lavede han bagholdsangreb og væltede den ned fra 1. og 2. trappetrin.
Så det skal tænkes godt igennem, før vi (måske) anskaffer os kat nr. 2.

[quote=birtheras;146383]Jeg har, og hun er den mindste af dem alle tre :tihi:

Når der står rejer på menuen så står hun først og kan slet ikke klare at de andre også skal have lidt.

Hun er nærmest som en bulldozer der bare skubber sig frem og nærmest stjæler maden ud af munden på de to andre hvis de ikke er hurtige nok til at få det helt ind. :ups:[/quote]

:ok::ok:

Dyyyyyyyygtig missepige… :wehuu:… jeg er sikker på, at hun elsker sangen, hvor de synger * Kæmp for alt, hvad du har kært*

-høhø

JA! Maggie. Ligner en engel, men er en djævel:-)

Jep - jeg har Arthas, min voldtægts mand. Han er en bølle mod de to piger-høhø Det er ikke med maden - men de kan godt lige få et vap af en pote hvis de går forbi eller et lille bid - og nogen gange jagter han dem på livet løst og selvf, så prøver han at parre-LOL

Figaro, han kan næsten ikke klare de andre også får vådfoder, han vil helst spise af alle skålene på en gang -høhø

vi har en creme farvet af slagsen…

Han äder sin del af maden…
overtar naboens madskaal…
gaar videre med den tredje…

Tja… han hedder Emil og äder alt…

Af og til blir jeg tvunget til at skille misserne ad…
Han spiser bare saa hurtigt og saa meget…

De andre er for langsomme eller nyder maden???

De faar ikke meget hvis de alle blir fodret i samme rum.