Har du et kattesmykke?

Jeg har et Rosina Wachtmeistersmykke :slight_smile:

Jeg er så glad for det, at jeg næsten altid går med det. :slight_smile:

Nej, det har jeg ikke :slight_smile:

Jeg har et hjemmegjort armbånd med sorte træperler og sølvfarvede kattecharms.

Overvejer lidt at skifte perlerne med nogle andre, men er kun kommet til overvejelserne endnu :tihi:

[quote=Mona Jensen;249359]Jeg har et Rosina Wachtmeistersmykke :slight_smile:

Jeg er så glad for det, at jeg næsten altid går med det. :)[/quote]

det har jeg også - et Rosina Wachtmeistersmykke - og så har den smukkeste guldring fra mine børn - kunne være jeg skulle forevige den så I kunne blive misundelige:-)

Ja…tak Lis…
Den vil vi gerne se :slight_smile:

Ja jeg har en troldekugle-kæde med katte og løver, div. kattebrocher og tidligere havde jeg hårspænder og øreringe med katte, selvfølgelig :rock: men dem har min yngste datter fået, så har jeg en lille ravkat som jeg skal have sat en øsken i så den kan hænge i en halskæde

Jo lidt har jeg da.
Katten i sølv kan jeg bruge i en kæde eller bruge den som brosche. Jeg har fået den og de sorte katte af vore venner i Polen.
Knus Elin

Jeg har denne, bare i omvendt, sådan at den forreste kan er guld og den bagerste sølv…

Jeg eeeelsker den…

[quote=Mona Jensen;249359]Jeg har et Rosina Wachtmeistersmykke :slight_smile:

Jeg er så glad for det, at jeg næsten altid går med det. :)[/quote]

wauwwww hvor er det flot, ka godt forstå du er glad for det, har lige vist det til fruen og hun sagde bare hit med det:høhø:

[quote=Sussie;249446]Jeg har denne, bare i omvendt, sådan at den forreste kan er guld og den bagerste sølv…

Jeg eeeelsker den…

[/quote]

det er osse bare flot, vist det ikke til fru tonya for så stjæler hun det:)

[quote=Mona Jensen;249359]Jeg har et Rosina Wachtmeistersmykke :slight_smile:

Jeg er så glad for det, at jeg næsten altid går med det. :)[/quote]

Hvor er den alså flot, sådan en vil jeg også ha :ok:

Må jeg spørge hvor stort selve vedhænget er ? og hvad koster sådan en fin en ?

Hvor store er Rosina Wachtmeister-smykkerne egentlig? Jeg har altid kun set de der billeder, hvor der ikke er noget at sammenligne dem med…
Ulla: De koster ca. 900 kr., hvilket jeg så faktisk synes er ret dyrt, i forhold til, at det ‘kun’ er forgyldt rustfrit stål. Men søde er de! :slight_smile:
Jeg købte i øvrigt et par af hendes kattefigurer med hjem fra Berlin og gav til min storesøster i fødselsdagsgave. Det er jo tysk design, så noget nemmere at få fat i dernede.

Jeg syntes så at det er en ret rimelig pris. Tænk på at det er et smykke med et navn bag :slight_smile:

[quote=Ulla;249529]Hvor er den alså flot, sådan en vil jeg også ha :ok:

Må jeg spørge hvor stort selve vedhænget er ? og hvad koster sådan en fin en ?[/quote]

Jeg ved ikke hvor stort vedhænget er, men i linket her er der et udvalg af kunstnerens smykker…jeg synes også de første porcelænsbrocher er søde

http://www.rikkitikkishop.dk/rosina_wachtmeister_smykker-c-185_187.html?bgsid=gdom69j0id1r3rcv43qbfjnli0

[quote=Mona Jensen;249359]Jeg har et Rosina Wachtmeistersmykke :slight_smile:

Jeg er så glad for det, at jeg næsten altid går med det. :)[/quote]

Det er jeg helt vild med og forstår godt at du næsten altid går med det.

Hvor er det flot

Øverst til højre på Elins billede er et hittekattesmykke…sådan 2 har jeg…i sort og rød.
Oh jeg har dem på hver gang jeg er til noget katterelateret tam-tam :thumbup:

Her hvad børnene skillingede sammen til til mor

Jeg har adskillige kattesmykker :ups:

Dette halssmykke købte jeg på Island i vinters og går med det stort set hver dag … er vild med det :rock:

De her halssmykker har jeg købt af Brita, så har jeg altid et der passer til påklædningen :stuck_out_tongue:

Denne broche har jeg haft i maaange år … halen er bevægelig :rock:

Katten på puden har jeg selv købt, mens den anden broche er en gave fra mine unger …

En fingerring (passer til lillefinger) lavet af kobber …

Øv hvor jeg altså ærgrer mig over, at jeg stort set ikke kan tåle at gå med smykker. Det er velnok nogle flotte eksemplarer, der her er blevet vist.