Har du fået kolde fødder?

Ja, jeg er slem til at fryse… meget muligt at jeg har et generelt dårligt blodomløb… Når jeg først er blevet kold, så kan jeg næsten ikke få varmen igen ligemeget hvad jeg gør…

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;749352]Rema 1000 - denne uge

www.rema1000.dk[/QUOTE]

Tak! Må lige smutte forbi Rema på vejen hjem så :slight_smile:

jeg ville give meget for at have kolde fødder…

jeg har en kredsløbsfejl der gør at mine fødder føles som om jeg lige har gået på varm asfalt 24/7

gæt hvem der sover med fødderne UDEN for dynen op mod den kolde radiator :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;749556]jeg ville give meget for at have kolde fødder…

jeg har en kredsløbsfejl der gør at mine fødder føles som om jeg lige har gået på varm asfalt 24/7

gæt hvem der sover med fødderne UDEN for dynen op mod den kolde radiator :)[/QUOTE]

:inlove::inlove:

Kan godt se, at det heller ikke er lykken - men når man har kolde fødder skal man hele tiden tisse, man kan ikke falde i søvn (selvom man har uldsokker x 2 på i seng) og så er det bare irriterende i al almindelighed, når resten af kroppen er dejlig varm :inlove::inlove:

Har altid varme fødder, når jeg er ude at gå eller nusser rundt herhjemme - men når jeg sidder stille - så bliver mine fødder kolde - æv :tihi:

Mine fødder har 2 temperaturer; is og kogende. Is er 75% af tiden, så hyggesokker og store uldne sutter er noget der har fast plads på mine fødder. De sidste 25% er når min leddegigt er aktiv, så koger både hænder og fødder så meget at min mand piver hvis jeg får rørt ved hans bare hud. Hvilken af de to jeg fortrækker, aner jeg ikke. Begge er ulidelige, Isblokke eller kogeplader på fuldt blus. :S

Jeg hørte engang et råd om kolde fødder… jeg aner ikke om det virker…

Man skal tage en tyk rød uldsnor og binde om anklen… det skal være ren uld og den skal være rød…

Her i familien har vi filtsko / filtstøvler fra Glerups. 100% uld med skindsåler. De er simpelthen guld værd!

Nå, billederne bliver lidt små, men skoene kan ses her

De er forholdsvis dyre, men de er det absolut værd. :ok: Sidste år fik jeg et par, i år var det mandens tur (vi køber dem for 450 kroner hos vores lokale fåreavler, når vi henter vores årlige lam) - men sidste weekend gjorde jeg et kup på loppemarkedet i Forum: Helt nye (= brugt 3 gange) filtstøvler i tofarvet blå til teenagedatteren - til 150 kroner! De koster minimum 549 i grå eller sort - og sælgeren sagde, hun havde givet 800 for dem. Ditte ELSKER sine filtstøvler, så det var virkelig et scoop. Bedste adventsgave i år :slight_smile:

LIDL har dem også

[QUOTE=Else;749853]Her i familien har vi filtsko / filtstøvler fra Glerups. 100% uld med skindsåler. De er simpelthen guld værd!

Nå, billederne bliver lidt små, men skoene kan ses her

De er forholdsvis dyre, men de er det absolut værd. :ok:[/QUOTE]

Brita hittekat sælger dem for ca. 200 kr… Godt nok uden skindsål, men med voks under bunden :slight_smile: de er stadig rigtig, rigtig gode… Jeg elsker mit par meget højt :høhø:

[QUOTE=Battlestar;749556]jeg ville give meget for at have kolde fødder…

jeg har en kredsløbsfejl der gør at mine fødder føles som om jeg lige har gået på varm asfalt 24/7

gæt hvem der sover med fødderne UDEN for dynen op mod den kolde radiator :)[/QUOTE]

Ih vi skal da dele seng så! En LANG seng altså hvor vi kan ligge fod-mod-fod :smiley:

Nej det må selvfølgelig være næsten lisså ubehageligt som at ha’ kolde tæer. Lige nu sidder jeg med uldne sokker og “træsko” (den slags træsko med bøjelig sål og læderoverdel som jeg bruger som hjemmesko fordi de hæver mig et stykke over gulvet) og mine tæer føles som små isklumper der kan rasle ned i bunden af mine sokker hvert øjeblik det skal være…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;750094]Ih vi skal da dele seng så! En LANG seng altså hvor vi kan ligge fod-mod-fod :smiley:

Nej det må selvfølgelig være næsten lisså ubehageligt som at ha’ kolde tæer. Lige nu sidder jeg med uldne sokker og “træsko” (den slags træsko med bøjelig sål og læderoverdel som jeg bruger som hjemmesko fordi de hæver mig et stykke over gulvet) og mine tæer føles som små isklumper der kan rasle ned i bunden af mine sokker hvert øjeblik det skal være…[/QUOTE]

om ikke andet lyder det da i hvert fald hyggeligt :slight_smile:

:thumbup: Købte disse igår:

I butikken koster de så 100 kr og ikke 80…

Men for fiiiiiiiiiilan altså. Hvor ER de bare skønne og varme:thumbup: Og så ser de meget sødere ud end på billederne… De kan smides i maskinen ved 40g - kunne forestille mig det er godt efter et stykke tid - hihi…:tihi:

Og kattekræene ELSKER dem… For de der små pels kugler kan man jo lege med og det vil mennesket ikke have - og så blir det endnu sjovere… MUAHAHAHHA:muhaha::tihi:

:inlove::inlove:

De er fine… jeg har også fundet mine varme uldfutter frem…men har nu stadig kolde fødder,

Jeg har altid døjet med kolde fødder, men her for 2-3 år siden købte jeg mig et par MBT-sko. Og nu kan jeg holde fødderne varme, også om vinteren.:juhu: