Har du forstand pĂ„ velcro? 😅

Jeg planlÊgger at sy velcro i hjÞrnerne af mine bademÄtter, og montere den anden velcrodel pÄ badevÊrelsesguvlet.
SÄ hÄber jeg at der er mindre risiko for at Einstein flytter rundt pÄ dem, bygger tÊppefort og hvad han ellers laver.

Men der en “ideel mĂ„de” at bruge hhv den grove og blĂžde side af velcro pĂ„? Den side jeg syer pĂ„ mĂ„tterne skal jo i vaskemaskinen i ny og nĂŠ, den anden side der klistres pĂ„ gulvet kan hĂžjst fĂ„ en tur med stĂžvsugeren.

Eller er det mÄske fuldstÊndigt ligegyldigt hvilken del af velcroen jeg bruger hvor?

PÄ kradsetrÊerne er den grove velcro sat pÄ trÊet og den blÞde pÄ sengene. Jeg gÊtter pÄ, at den blÞde holder bedre i vask.

2 Synes om

Jeg glÊder mig allerede til fÞrste video, hvor han ligger under mÄtten og mÄtten er spÊndt op i en bue :joy::joy::joy: og han sÄ rejser sig og flÄr den op fra gulvet.

Det er helt sikker det der ville ske her i huset :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 Synes om

Enig.

den blÞde skal pÄ mÄtterne ikke fordi den holder bedre i vask, men den klistre sig ikke fast under vask, som den grove gÞr (hÄber det giver mening)

1 Synes om

Tusind tak - jeg tÊnkte nok at jeg kunne fÄ besvaret mit underlige spÞrgsmÄl herinde. :smiley:

Ved eftertanke skal der nok velcro hele vejen rundt i kanten. :joy:

Eller ogsÄ skal du gÞre som PetFun med 3 parallelle striber

1 Synes om

sÄ har det muligvis en chance det projekt.

Jeg ville nok bare, som jeg sÄ iÞvrigt gÞr med alle mÄtter her i huset, bukke mig ned og rette den ud.
Det gÄr som den daglige motion - mange katte og mange mÄtter giver mange daglig buk og ret :wink:

Men god fornÞjelse, lyder som en fin lÞsning, glÊder mig til at hÞre om det ogsÄ er det ude i den praktiske virkelighed :wink:

Jeg ejer vist intet PetFun, sÄ er ikke helt med. Hvordan skal de tre striber placeres? Jaja, parallelt :sweat_smile: - men jeg forstÄr ikke helt.

Det er helt sikkert en simpel lĂžsning!
Men efter forfejlet knÊkirurgi og Ärevis af uhensigtsmÊssig brug af kroppen for at kompensere, er alt arbejde der foregÄr under hoftehÞjde noget jeg virkelig gerne undgÄr. :blush:
SÄ jeg krydser fingre for at velcro (uanset hvor meget der sÄ skal til! :sweat_smile:) kan stoppe Einsteins fikse idéer om hvad sÄdan nogle mÄtter kan bruges til. :blush:

4 Synes om

Tak @Enki. Det var sÄdan, jeg mente. Jeg tÊnker bare, at det mÄske er bedre, de sidder fast inde midt pÄ. Det er mest baseret pÄ en fornemmelse og ikke en indgÄende forstÄelse af bademÄtters fysik :slight_smile:

1 Synes om

Det var sÄ lidt. Jeg kikker tydeligvis en del pÄ kradsetrÊer, for jeg vidste med det samme hvad du mente. :hoho:

Ah, tak det giver mening.

MÄske hele bademÄtten bare skal beklÊdes med velcro. :joy:

3 Synes om

SÄ kan den da ogsÄ bedre tage kattehÄrende :biohazard::biohazard::biohazard::joy:

3 Synes om