Har du katte der tisser i potteplanterne?

Så er dette løsningen for dig :ok:

Haha - snedig løsning… men tror ikke mine planter gider hænge sådan :smiley:

Jeg har ingen potteplanter, de kan tisse i :tihi:

:høhø: ohne kater

Jeg lægger (vaskede) strandsten oven på jorden - Så kan kattene ikke grave og det ser også pænt ud.

Synes ikke det ser kønt ud med planter der hænger på hovedet :slight_smile:

Jeg gør samme som Mega og lægger sten oven på jorden i mine potteplanter og det har gjort at de har mistet interessen for at grave i mine potter :slight_smile:

Jeg er sådan lidt i tvivl om, hvorvidt den nu også er helt seriøst ment :? Tænk, hvis man kommer til at vande dem lidt for meget - så har man sådan en regnskov hængende oppe i loftet, som drypper vand og jord ud over alting :høhø:

Og skulle det endelig være seriøst, synes jeg jo, at man bør vælge en plante, hvor det ikke er helt så tydeligt, at det egentlig er meningen, den skal vokse den anden vej. En husfred, fx :slight_smile:

[QUOTE=galath;718247]

Og skulle det endelig være seriøst, synes jeg jo, at man bør vælge en plante, hvor det ikke er helt så tydeligt, at det egentlig er meningen, den skal vokse den anden vej. En husfred, fx :)[/QUOTE]

Så har man taget NEJ-hatten på igen :venter:

:lol:

hahaha… da jeg så potten tænkte jeg - hvordan i alverden skal katten ramme den lille potte :uha: meeen der var jo en tanke med det :smiley:

den er super smart…

men er i klar over hvor mange katte der vil sidde nedenunder og lave de vilde krumspring for at fange planten… i skulle bare se min obelix…

[QUOTE=Battlestar;718345]den er super smart…

men er i klar over hvor mange katte der vil sidde nedenunder og lave de vilde krumspring for at fange planten… i skulle bare se min obelix…[/QUOTE]

Det tænkte jeg også - den der plante er da ENDNU mere spændende nu! :tihi:

Jeg tænker bare, at jeg har sådan nogen halvstore stuepalmer… Derudover er jeg 187 cm høj… Min kæreste er 10 cm højere. Min fætre og storebror 20 cm højere… Tror vi ville få os nogen buler i panden :tihi:

Mine katte er deres egne og hvis der er noget de vil have, er der intet der kan stoppe dem! :slight_smile:

Se her : Katte plager til de får deres vilje