Har du planer om TICA udstillinger i udlandet 2012?

Så har jeg nu startet en tråd om dette.

Fortæl mig om dine planer og lad os se om vi evt kan samkøre.

Jeg står og “skal bruge” en RW, så hvis jeg overhovedet kan få tid og råd, bør jeg af sted på show flere gange. Jeg overvejer Polen 25-26/2, Moskva 3-4/3 (men næppe i bil!) og Holland 28-29/4. Der er flere shows på EN-kalenderen, som ikke står på den officielle kalender, så jeg afventer lige og ser, hvad der bliver til noget. En tur til Frankrig ville ikke være af vejen.

Hvad planlægger du selv?

Jeg havde jo egentlig håbet på at være med til den første irske TICA udstilling, men pga USA-turen bliver det ikke til noget. Hvis den bliver en succes, er der dog planer om en i efteråret også og så tager jeg nok afsted til den :smiley:

Uh jeg har ingen planer lagt endnu, da TICA sæsonen først starter for mit vedkommende i Marts …så må jeg se hvordan det går til det show og så tager jeg stilling derfra :smiley:

Men uha hvor jeg altså mindes dengang jeg gik efter en RW, alle de shows og planlægning…det var fun var det:thumbup:

Jeg er ikke nået dertil endnu… Men jeg skal jo så også mere end planlægge. jeg er afhængig af andre skal afsted…

Jeg starter også op på en frisk til Marts - så ved ikke hvordan planerne er endnu :slight_smile:
Men vil da helt sikkert gerne følges

Jeg planlægger at få pas på Ronja og Kyrie. Hvis Ronja kan lide/overskue det som fertil ville jeg gerne prøve at få lidt titler på hende før underlivet skal ud. Men komme helt an på priserne på turene :slight_smile:

OK - nu ser det ud til at vi er 3 styks der tager til Polen sammen. Afhængig af hvilken bil vi kan komme til at køre i så har vi nu enten fuldt i bilen ELLER plads til en til…

Jeg vil også gerne til Holland ( mener det er i April - men har ikke info om dette - hvis nogen har hører jeg gerne nærmere da jeg skal planlægge i god tid pga fritagning/bytning).
Moskva - tja - jeg har jo egentlig boykottet Rusland fordi det er så besværligt med visum - men det kan måske overvejes…
Frankrig - er jeg nok mindst interesseret i - men det er bare fordi der er en somaliopdrætter i Frankrig der åbenbart ejer dommere uanset hvilken klub han udstiller i…

Jeg synes det ville være vildt spændende hvis vi til efteråret kunne samle folk nok til at vi måske kunne lege en lille bus ( nogen der har buskørekort ???) og køre til UK sammen.
Der er MASSER af udstillinger derovre og hvis vi er nok så bliver det ikke så dyrt. Og nu hvor vi nemt kan tage katte med så ville det være spændende. Irland med - men
det er næsten ikke til at køre til Irland så det bliver jo dyrt med fly.

Men lad os snakke mere om det. Jeg har det sådan at hvis man vil noget med TICA så ER man nødt til også at tage til udlandet. Og det er jo langt billigere og nemmere hvis vi
kan arrangere samkørsel - og også hyggeligt og måske mere lokkende for jer der ikke er vant til at rejse alene :høhø:

[QUOTE=Teresa Guldager;762975] Irland med - men det er næsten ikke til at køre til Irland så det bliver jo dyrt med fly.
[/QUOTE]

Hvis SAS åbner for pet in cabin til Irland vil en returbillet kunne klares for under 2000 kroner pr. person inkl. kat. Det synes jeg ikke er specielt dyrt :slight_smile:

Nej - det kan jeg leve med. Så det må vi håbe på. Selv om SAS ikke er den billigste for cat in cabin. Jeg husker dengang jeg fløj til Finland - da ville de have 50 Euro per strækning - og da jeg
skulle skifte i Helsinki så blev det altså 100 Euro hver vej…og så var jeg endda heldig at jeg fik lov til at have mine to killinger sammen med den voksne - ofte så tillades det ikke hvilket
betyder at man skal betale per kat…

Men jeg håber. For det kunne være spændende.

Jeg har overvejet udstillingen i Belgien i April. Tænkte også over den i Holland - men den i Belgien har flere dommere jeg tror kan lide mine katte OG flere ringe…
Nogen der vil med ?

Så har jeg også opdaget at der bliver en tysk TICA udstilling ugen før Polen - nogen der vil med ? Det er mellem Hannover og Frankfurt…

[QUOTE=Teresa Guldager;770493]Jeg har overvejet udstillingen i Belgien i April. Tænkte også over den i Holland - men den i Belgien har flere dommere jeg tror kan lide mine katte OG flere ringe…
Nogen der vil med ?

Så har jeg også opdaget at der bliver en tysk TICA udstilling ugen før Polen - nogen der vil med ? Det er mellem Hannover og Frankfurt…[/QUOTE]

Den i Belgien er det den i Eghezee du overvejer?