Har du stemt?

Eller osse må du lige kikke ind i konkurrencen, månedens kat, og giv din stemme på det billede du synes bedst om :slight_smile:

Samtidig vil jeg opfordre ALLE til at deltage i disse konkurrencer, det er SÅ hyggeligt, og samtidig en mulighed for at få vinderbilledet til at pryde forsiden, en hel måned :slight_smile:

ja det er super sjovt når der er mange med i konkurrencen - plus at det er en fornøjelse at se de fantastiske kandidater!!

:rock:

Sæ’fø’li har jeg stemt… men det er bare så svært, når alle billederne fortjener at vinde…

:hjerte:

Uh jeg er helt enig!
Meeeen. Må indrømme der var en tråd hvor det tog laaaaaaaang tid at kigge alle billederne igennem. Måtte opfinde mit eget huskesystem for at huske hvilket billede der var bedst - det er en vigtig beslutning jo:tihi:

Jeg har stemt :thumbup:

Jep:ok:. Meen sikke en svær beslutning:?! Der er da nogle utroligt dygtige fotografer i mellem herinde. Og kattene…:wehuu::pompom::hjertehop:

det problem har jeg generelt også - jeg vakler altid mellem 3-4 billeder…

mit alltime yndlings er nok Megas julebillede - det var bare SÅ kært!!

JEP har stemt !

[quote=Battlestar;416252]det problem har jeg generelt også - jeg vakler altid mellem 3-4 billeder…

mit alltime yndlings er nok Megas julebillede - det var bare SÅ kært!!

[/quote]

Nej men HOLD da op hvor er det bare også det søøøøødeste billede:wehuu:!!!
Jeg sad også og brugte næsten en halv time på at forelske mig i RIGTIG mange billeder. Men nu er der stemt:ok: Godt man ikke kan skifte mening igen:tihi:

Så er det sidste chance for at stemme idag. Har du ikke stemt så skynd dig at gøre det :slight_smile:

Eh… :øhmm: Der står ellers at sidste afstemningsdag er den 2. august.

Og så har jeg stemt.

[quote=Anne K;417892]Eh… :øhmm: Der står ellers at sidste afstemningsdag er den 2. august.

Og så har jeg stemt.[/quote]

Det er en fejl - vinderbilledet skal jo lægges på forsiden 1, August :slight_smile:

Ups …Det er jo mig som har lavet en tastefejl - Sorry :-/
Godt du er vågen Birthe :slight_smile: