Har fået udvidet min kattebestand :-)

Som emnelinjen fortæller så har jeg fået nye katte :- ) …Sammenføringen er gået fint :slight_smile:
Som skrevet flere steder så mistede jeg jo min svigermor forleden, og vi er nu i fuld gang med at tømme hendes hjem.

Disse to figurer har jeg i mange år vist skulle blive mine, og der var skal osse sat seddel med mit navn i bunden.

Men stor blev min forundring da jeg fandt en fin pakke med mit navn på. Og i pakken var der disse tre søde misser, hvor hun havde sat en seddel under hver hvor der står henholdvis Pretty / Gabby og Crazy. Jeg er ikke en person som let tuder, men må indrømme at jeg satte mig til at stor-tude. Jeg er sikker på at pakken var ment som min fødselsdagsgave. Desværre døde min svigermor den 9. og jeg havde fødselsdag den 15. …Jeg er ellers ikke meget til krims-krams, men disse figurer skal ha’ en hædersplads i vores hjem.

Er de ikke søde de små ‘striber’ ?


Det er da også lige til at tude over, Alice :trøste: Men på samme tid også så smukt at finde såan en betænksom og velvalgt hilsen fra hende :hjerte:

Sikke nogle fine nye katte <3 Og rigtig dejligt at få livstegn fra dig igen <3

Hvor er de fine :wehuu:Og sikken indlevelse det viser, at hun har sat navn under hver enkelt :hjerte:
Det gør mig ondt, at hun er væk nu :kram:

Tak Ingrid :-)…Det var osse betænksomheden og overraskelsen der fik mine ‘sluser’ til at åbne. Det var lidt svært at komme igennem fødselsdagen, hvor min svigermor for første gang i 13 år ikke var til stede, og hvor der ikke var en hilsen fra hende, så stor var min overraskelse da jeg i hendes gemmer fandt min fødselsdagsgave fra hende …Men det kunne nu være godt hvis hun selv overrakte den til mig, men sådan skulle det bare ikke være.

Tusind tak Camilla :slight_smile: …Jeg har haft lidt hårde måneder med både det ene og det andet, men nu er jeg tilbage på min pind igen …Og hvor er jeg glad for at ‘møde’ jer alle igen :slight_smile: Så nu må I nok døjes med mig igen :slight_smile:

De er rigtig fine, de kattefigurer … de øvreste har jeg et par magen til, bare i sort :slight_smile:
Trist med din svigermor :trøste:

[QUOTE=Beydana;1188965]Hvor er de fine :wehuu:Og sikken indlevelse det viser, at hun har sat navn under hver enkelt :hjerte:
Det gør mig ondt, at hun er væk nu :kram:[/QUOTE]

Tusind tak Katrine :slight_smile: …Jeg aner ikke hvor hun har støvet dem op henne. Jeg har søgt på dem og kan se at de forlængst er gået ud af produktionen på royal copenhagen, men hun har sikkert fundet dem på et loppemarked et sted. Et er sikkert, de bliver en del af mit kæreste eje :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1188968]De er rigtig fine, de kattefigurer … de øvreste har jeg et par magen til, bare i sort :slight_smile:
Trist med din svigermor :trøste:[/QUOTE]

Tak søde ven :slight_smile: …Jeg er meget glad for dem. Ja det er trist med svigermor, men måske det bedste da jeg tror hun ville ha’ det svært ved at skulle tilbringe tiden i kørestol…Hun nåede desværre ikke at opleve hendes nye bolig på Nygårdsvej, hvor hun havde fået tildelt en fantastisk omsorgsbolig.

Alice, din svigermor lyder som et dejligt og betænksomt menneske, kan godt forstå det må have været en hård en og finde de skønne misser der.

Ked af at høre du har mistet hende, må hun hvile i fred.

Kæmpe kram til dig Momse :trøster:

Tusind tak Mus :slight_smile: