Har fået update fra hammissens nye ejer!

Og åååh hvor er det dejligt at høre… :wehuu: Skriver den lige næsten ordret af fra min mobil:

Hej Louise og undskyld forsinkelsen. Han har det RIGTIG GODT OG HAR INDTAGET HUSET. Har udset sig sine hvilesteder både på 1. sal og i stuen. Dog er favoritstedet stadig køkkenvasken. Det er vi ikke helt enige om… Haha…
Han hedder nu Budda. Han har lært at drikke vand af sin skål og følger os overalt hvor vi er. Det er rigtig hyggeligt. Han klarer det virkelig fint med ikke at komme ud, og vi er super glade for ham…

Weee -bravo

Nå ja… Til jer der ikke er med på hvem han er :slight_smile:
Det er tilløberen;

Sikke en dejlig tilbagemelding at få Louise.

Det tog tid, men til sidst var der også et hjem til Budda.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvor er det skønt, at det går så godt :wehu:

Åååååååh, suk suk suk suk.

De er nogle heldige katteejere, dem.

Tak for opdate :thumbup: … skøøønt at det går så godt :wehu:

Tillykke, hvor var det godt at der også var et hjem til ham :thumbup:

Ja… Undlod helt at fortælle, at det er mig der har godkendt hans adfærd i fht. håndvasken, så det kan de sikkert være uenige om i lang tid…:tihi: :fløjte:

Det er SÅ flot et stykke kattevelfærdsarbejde, du har gjort
STOR ROS til dig -storrespekt

SUPER dejligt at høre, at det er lykkedes at få hammissen til et nyt hjem og med så godt et resultat - det var godt, at du holdt ud, tak :thumbup:

[quote=kamikaze;140324]Det er SÅ flot et stykke kattevelfærdsarbejde, du har gjort
STOR ROS til dig -storrespekt[/quote]

Iih altså… Taaark… :ups:

Dejligt at høre at han er faldet så fint til hos dem :ok:

Hun var ogå meget overrasket over hvor hurtigt han har taget dem og det nye hjem til sig… Så det er rigtig dejligt at høre…

Han har heller ikke kastet op på noget tidspunkt og han har ellers grovædt sit Hill’s… Så han skal nok blive stor og smuk… Glæder mig/håber på at jeg om noget tid får nogle billeder… Eller at hun evt. inviterer mig på besøg… Men nu får vi at se… Kan jo godt være de ikke gider sådan en som blander sig hele tiden… :sshh:

:):):slight_smile:

Det er bare så godt at få de dejlige updates… jeg sidder godt nok med lidt vand i øjnene - jeg er nok ved at få øjenbetændelse.

:tihi:

Ih hvor er det bare godt at han er faldet til:thumbup::thumbup:
Hvad med Bølle, savner han så ikke hans “legekammerat”?

[quote=JulleML;140589]Ih hvor er det bare godt at han er faldet til:thumbup::thumbup:
Hvad med Bølle, savner han så ikke hans “legekammerat”?[/quote]

Jeg er ikke hjemme i hverdagene lige for tiden… Så jeg ved det faktisk ikke… Men det tror jeg lidt… Jeg har på fornemmelsen, at Budda var en slags bodyguard for lille naive Bølle, som ikke heeelt har forstået det der med at lade være med at tire katte, som er både større og mere hidsige end ham selv… :doh:

Han prøver vel bare leve op til sit navn :?-høhø
En bølle er jo ikke bange for nogen :stuck_out_tongue:

[quote=Nevadaisy;140794]Han prøver vel bare leve op til sit navn :?-høhø
En bølle er jo ikke bange for nogen :p[/quote]

Kan da godt være… Men det bliver ski dyrt i dyrlægeregninger, når han ikke kan slås… :fløjte:

Det minder mig om den byld Bølle havde ved halen. Er det ok igen?

Ja, den er helt i ordne igen… Nu skal pelsen så lige vokse ud igen… Det ser en smule sjovt ud lige nu… :tihi: