[QUOTE=Egeberg;791904]Mærkeligt er det… min første tanke var noget urinvejslidelse så det gjorde ondt og hun så skyndte sig ud af bakken fordi hun forbinder den med smerte.
Men hvis hun pjatter? 
Somme tider når mine har været på bakken og lave stort så står de gerne derinde og graver hul og dækker til i meeeeget lang tid, og når de så er færdige så styrter de ud og rundt i hele lejligheden.
Jeg tror det er hvis de tror de har noget i numsen at de så “løber det af” men de har de altså ikke, så hvor de får idéen fra ved jeg ikke :høhø:
Ikke at det løser dit problem, bare lidt tanker
[/QUOTE]
Hun blev tjekket for blærebetændelse da vi var til årligt tjek her d. 3. Der var intet. Og hun tisser også kun i bakken.
Med Mini har jeg fornemmelsen af at det er en “ah det lettede” reaktion når hun har lavet stort, hun fortæller nemlig altid om det FØR hun går på bakken. 
[QUOTE=TrekkieGrrrl;791969]Pjatter kan vel osse været “aah det blev overstået” - så jeg ville få hende tjekket for en urinvejslidelse.
Det med at galloppere rundt når man har lavet stort, det tror jeg er helt normalt. Vores har altid gjort det. Vi plejer at joke emd at det er fordi de er blevet et kilo lettere og derfor kan løbe hurtigere
[/QUOTE]
Nemlig :høhø:
[QUOTE=Gucci;791973]Du kan evt vende bakken så åbningen vender mod en væg, men stadig med mellemrum så hun kan komme ud? Ved ikke om det så vil betyde at hun ikke vil gå inde, men så bliver hun jo nødt til at skulle gå ud og “vende” inden hun kan accelerere.
Gucci laver også en “tonser” når hun kommer ud af bakken, men hun gør sig heldigvis færdig først, så der kommer højst lidt grus med[/QUOTE]
Jeg har overvejet det, må se hvad hun siger til det. 
Mini løber altid fra kattebakken (i soveværelset) ind til mig i stuen, laver rejehop og ser rigtig fræk ud, og skynder sig at løbe ind i vinduet inde i stuen for at smaske af de pippere der sidder udenfor :klapper: