Har han det godt her?

Jeg ved at der før har været en tråd omkring Missen. Men nu kommer der endnu en, for jeg kan altså ikke lige finde ud af hvordan og hvoreldes med ham.

Jeg kan sgu ikke lige hitte ud af om Missen har det godt her eller ej.

Han har altid været en meget meget speciel kat. Han er meget knyttet til os, men alt skal være på hans præmisser.

Vi er gået fra at have 8 voksne katte til 4 voksne katte. Det har hjulpet meget på hans humør, idet at han nu er begyndt at ligge i sengen og endda på sofaen og sove. Før lå han øverst på krædsetræet og sov.

Men hvordan finder jeg ud af om han har det godt her? Er der nogen tegn på at mistrives?

Som sagt har han altid været meget speciel, og derfor kan jeg ikke helt greje hvordan og hvorledes.

Hjælp?

Nat han lyder da til at have det bedre nu. Måske var der for meget uro før?

Jeg tror bestemt os at han har det bedre nu. Der har været for mange katte omkring ham før. Men selvom han har det bedre, har han det så godt nok? Jeg aner ikke hvordan jeg skal vurdere det.

Alene dét, at han er meget knyttet til jer og tingene tilmed sker på hans egne præmisser + at han nu er både i sengen og andre steder i huset, tyder da på, han har det fint, så det synes jeg ikke, du skal begynde at sætte spørgsmålstegn ved.

Jeg satte ham jo til salg sammen med de andre. Og nu er de andre væk, og han har ændret sig væsentlig. Så jeg tænker jo bare om jeg så skal lade ham blive eller han stadig skal omplaceres. For jeg vil jo være helt sikker på at han har det godt :slight_smile:

Jeg synes, du skal lade ham blive Natascha!

Han er som sagt meget knyttet til jer, og det er heller ikke sikkert, at andre vil lade tingene ske på hans præmisser, men vil begynde at sætte spørgsmålstegn ved hans adfærd og måske også begynde at behandle ham derefter.

Det lyder i mine øjne som om han har det fint Natascha. Nogle katte mistrives med for mange andre katte omkring sig. Det at han er kommet ned fra toppen af kradsetræet og sove tyder på han føler sig tryg nu.

Når han lå på toppen af kradsetræet var han jo i sikkerhed for andre ikke kunne liste sig ind på ham og jeg opfatter det, som at han har det fint med de katte du har tilbage nu.

Giv tid giv tid… han skal lige komme sig:-)

Enig med Mega