Vil det sige at både du og dyrlægen mener et nyt hjem kan afhjælpe det? Bliver det fortalt som det er at katten er urenlig er der ingen der vil have den - hvad vel egentlig er forståeligt nok.
Det gør mig ondt at sige det, det er den nemmeste løsning for dig, men ikke for katten.
Vil det sige at både du og dyrlægen mener et nyt hjem kan afhjælpe det? Bliver det fortalt som det er at katten er urenlig er der ingen der vil have den - hvad vel egentlig er forståeligt nok.
Det gør mig ondt at sige det, det er den nemmeste løsning for dig, men ikke for katten.[/quote:1unf2i8e]
Det eneste (næsten) som ikke er prøvet endnu er at lade ham rende ude, det er det vi vil give ham mulighed for ved at finde et nyt hjem…
Vi har forsøgt i 2 år og givet ham chance på chance og intet har virket…
Har du slebet dine gulve ned pga urnelige katte?[/quote]
Ja fordi een havde tisset så det var sevet ned i gulvet, derfor blev det ved med at lugte af tisse-sted, og derfor blev katten ved med at tisser der. Da lugten var væk, gik tisseriet også væk.
Min holdning er man skal ikke give et problem af den karakter videre til andre mennesker, de vil blive lige så ulykkelige som du er.
Og lige præcis urenlig er med til at give det dejlige dyr som katten er et dårligt ry.
Hvorfor han er urenlig ved jeg ikke, men jeg ved, at jeg i samarbejde med min datter har været gennem alfabetet en gang og næste kuld bliver H - ikke en har været urenlig.
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.[/quote:46zhuyv6]
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.[/quote:3rpl8jzx]
Tak skal du da have !!
Tror du selv jeg synes det er skide sjovt han skal sidde der??
Det synes jeg da bestemt ikke - men er det ikke også synd for katten vi skal gå og være trætte af ham, fordi hele hytten stinker ?
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.[/quote:38ledjcp]
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.[/quote:dz0fn8k7]
Tak skal du da have !!
Det synes jeg da bestemt ikke - men er det ikke også synd for katten vi skal gå og være trætte af ham, fordi hele hytten stinker ?[/quote:dz0fn8k7]
Det der gør at mit udbrud kommer er, at så mange mange gode råd gennem mange måneder er blevet afvist. Det gør mig virkelig ondt for dejlige Mikkel.
Hvis der er én der kan få mit pis i kog, så er det Lena. Øv hvor har hun dog været træls at høre på i Mikkelsagen gennem L A N G tid. Nu kommer han til at sidde i et lille bur på et internat. Suk.[/quote:2d93q936]
Tak skal du da have !!
Det synes jeg da bestemt ikke - men er det ikke også synd for katten vi skal gå og være trætte af ham, fordi hele hytten stinker ?[/quote:2d93q936]
Det der gør at mit udbrud kommer er, at så mange mange gode råd gennem mange måneder er blevet afvist. Det gør mig virkelig ondt for dejlige Mikkel.[/quote:2d93q936]
Ja men nu er vi ikke allesammen ens og bor på 400kvm så alle muligheder er åbne desværre…
Jeg har selv slåsset med problemet i 11 år, men jeg giver ikke op. Hun er en del af familien og bare fordi hun ikke helt kan finde ud af hvor toilettet er, menes ikke at hun ikke må være her.
Hun har en svaghed over for løse tæpper og vi er kommet til den konklution at tæpperne kan være her, men hun skal være her.
Tæpperne bliver renset og vasket med mellemrum, og virker det ikke, ja så er de ikke i huset mere.