Har jeres katte en fetish?

som spørgsmålet lyder - har jeres katte en fetish - noget de absolut ikke kan modstå:) Noget I ved i altid kan lokke dem med, eller få dem i godt humør af?

Jeg kan selv starte op, så I kan få et eksempel;

Alma: Hun kan ikke modstå en god drillepind med fjer, dem går hun altid rundt med i munden som en hun, hun kan ikke modstå en tur på badeværelset, da der kan rende vand hele 3 steder fra-høhø

Arthas: Han kan ikke modstå en brun gummielastik, han kan ikke modstå en mobiltelefon eller fjernbetjening - de SKAL bides i. Han kan ikke modstå lyden af snack skuffen der går-høhø

Tequila: Når vi kæler, hvis man så ligger hånden på sofaen eller sengen, så kan hun ikke modstå at lægge sig til at sove ovenpå hånden:wehuu: Og flytter man den, så bider hun sig fast - så er der i hvert fald styr på nussehånden:thumbup:

Fælles for dem alle 3; De kan ikke modstå, hvis jeg sætter mig på tæppet og finder børsten frem, så kommer de alle storspindende og skal hygge-love

Hvor er det bare sødt at alle katte har helt deres egne ting!!

Bamse kan ikke modstå en rystende godde-pose, for så ved han at der skal trænes og det elsker han!!

Fnug Kan ikke modstå tuscher. De SKAL bare leges med. Og hun kan finde dem selvom de ligger på borderne, og hvis der har ligget en fremme om natten, ligger den helt sikkert på gulvet dagen efter! :tihi:

Mufti Kan ikke modstå en helt speciel type legetøjs-fisk. Han havde en da han var lille, men den blev væk. Så købte vi en ny til ham i fødselsdagsgave, og han er helt ekset! -høhø

[QUOTE=Bamse;100221]Hvor er det bare sødt at alle katte har helt deres egne ting!!
[/QUOTE]

Det var lige det jeg tænkte, for kan huske at alle de dyr vi har haft - hver af dem har haft noget, der gjorde dem unikke:wehuu:

Elvira: Kan ikke stå for at skulle ligge på min hofte når der bliver puttet film på sofaen, af alle pladser er min hofte åbenbart kanon…dog kan lars ikke se filmen når hun gør det, så hun bliver hurtigt løftet videre hvis ikke han er faldet i søvn…

My: kan altid distraheres med en plastikbold, så nsart noget triller så glemmer hun ALT om at tigge i køkkenet eller lege fornærmet…

Ninja: æææææælsker at blive båret rundt på mors arm som en baby, mens mor nusser hende i nakken og roser hende med babystemme (i bedste “Anden” stil…)

Sorte Satan: går helt i killingemode hvis han kan få fat i et stykke sammenrullet køkkenrullepapir, underligt nok siger det ham absolut INTET hvis det sidder på rullen eller ikke er krøllet sammen…

Midi: skal ALTID lægge sig og pute på ens jakke/trøje hvis den ligger i sofaen eller hvis han får revet den ned på gulvet…

Dem alle:(de har en del fællesnævnere) de kan ikke stå for papkasser, poser eller tasker…De hygger sig mægtigt med at gå tur med os ned til købmanden og hjem igen hovr de fræser gennem alle haverne og så snart mig eller lars går i køkkenet skal vi passe på vi ikke falder og brækker benene for kattene for SÅ skal de da liiiiiige gøre opmærksomme på hvooooor sultne og udmagrede de alle er…gggg

CAT NIP
(Allerbedst som PawBreakers :wehu: eller i de der små stoffisk vi fik en af juleaften :thumbup: )

Hilsen Tjalfe :slight_smile:

JA! Og jeg grinede, da jeg så overskriften, for troede jeg var ene med sådan en kat.

Nanoq er VILD med fødder - jo sure jo bedre. Og nogle gange forsøger han at PARRE gæsters fødder!

Stik den!:ok:

hahah-LOL

:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha:

JA !

Silke kan ikke tåle at se et par sko/støvler.

Hun kan ødelægge selv de fineste, dyreste sko i løbet af no time - hun hvæsser kløer i dem, og de kommer til at lige frotté - så alt, hvad jeg har af sko og støvler er lukket inde i mit skab.

:muhaha::muhaha::muhaha:

Og så er der jo lige ULD - læg en uldvante/trøje/hue på gulvet eller i sofaen, så er Silke der hurtigere end lynet - for de skal da slikkes/vaskes, og herefter er de så gode at ligge på…

:D:D

Leopold kan gå helt i selvsving, hvis han får fat på en rigtig svedig skjorte Mogens har haft på. Han ruller, slikker og savler og gør sig til. Kort sagt, man skulle ikke tro han er en voksen og ellers ret fornuftig bengal.

Lilli elsker at putte på min printer, det er det eneste sted hun ikke deler med andre.
Otto elsker uldtæpper og hvis han så kan få lov til at sutte på en øreflip, så er han overlykkelig.
Pippi elsker at lege med en lille raslemus. Musen har ikke mere skind (det har Otto ædt), men den er dejlig som den er og hun kan bære rundt på den mens hun kurrer og mjaver.
Lille Xena Har fået en mus der pipper og den er hun bare helt vild med. Hun kan lede og lede og stopper ikke før hun har fundet den igen.
Alle misserne kender lyden af gufdåsen og står der omgående bare jeg næste tænker på at åbne den;o)
Knus Elin

de der mus der piver er da forfærdelige…i min bedste mening købte jeg sådan en der hang i en elastiksnor og med en holder til dørkarmen så den kunne hænge frit og rigtig blive dasket til, en dag kunne den ikke tåle alle de tæv så den gik fra “piv,piv,piv” til “PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV”, efter 5 min hvor jeg prøvede at få den til at holde mund måtte jeg opgive og aflive dens evner ved at banke den for fuld hammer ind i vægen…men misserne synes stadig den er god selvom den er død…gggg

SNORE !!!

Min kæreste har haft en grøn snor med hjem fra kasernen og OMG hvor er de vilde med den…

selv Mikkel hopper og springer rundt efter den åndssvage snor :o

Fiona ELSKER hendes fjerpind. Hun render med den i munden og kommer op med den til mig hvor efter jeg så skal kaste den og så kommer hun tilbage med den :smiley:

ja trixie kan ganske enkelt ikke modstå sådan en laserpointer, bare vi tager den op el rører ved den så kommer hun galoperende og hun nuser og kæler op af den.

daffy har kun en fetishme og det er mad

Lugten af Ilder :wehu:

Hilsen Aske

(Aske kan bruge tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimer på at ligge og ruuuuuuuuuuuuuuulle sig rundt i en, hvis man har været på besøg hs nogen med ildere… Aske ligger ellers aldrig på skøddet!)

Da Bird :wehu:

Hilsen Ting

Min gummihoppebold… eller en Da Furr :wehu:

Hilsen Leo

Nuka elsker kuglepenne - hun kan simpelthen ikke modstå dem. Hvir hun sidder ved siden af en når man skriver kommer der tit en pote der lige skal røre ved kuglepennen. Tit og ofte når jeg støvsuger finder jeg lager af kuglepenne som hun har samlet. Jeg har gidvet hende en kuglepen som h er hendes som render rundt med i tide og utide men hun kan altså ikke stå for lige at skulle stæle en ny.

Njord er vilde med drillepinde - men kun til at tygge i. Han kan simpelthen splitte sådan en pind til atomer hvis han får lov. Lige så snart jeg åbner det skab de står er han der med det samme og hiver dem ud af skabet.
Og så elsker han at samle på tøjklemmer, dem fidner rundt omkring i huset hvor han gemmer dem.

noget de absolut ikke kan modstå

Gulerødder -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg havde en kat…Sylvester…den allerbedste og absolut mest kloge kat jeg nogensinde har haft… :wehuu::wehuu::wehuu:

Men han havde sine særheder…en af dem var, at han gik helt i selvsving og blev totalt salig og fjollet når der var en pose gulerødder i nærheden.

Når jeg havde været ude og handle, kunne han på lang afstand lugte hvis der var en pose gulerødder i en af indkøbsposerne, så kom han farende og forsøgte at stikke hovedet ned i bæreposen mens jeg bar den indenfor…han ku’ så selv pille posen med gulerødder frem, og så kunne han få laaaaaaaaangg tid til at gå med den pose…Han gned sig op ad den…rullede rundt med posen i favnen, lagde sig oven på posen og gned halsen og kinderne på den, mens han spandt højlydt…-kattedans-kattedans

Jeg ved ikke hvorfor han var så tiltrukket af gulerødder, for han ku’ bestemt aldrig drømme om at spise gulerod…

Sorte Satan har en ide med at skulle slå cigaretten ud af hånden på en hvis man er for længe om at tænde den, han rører gudskelov ikke tændte cigaretter, men hvor ser det sjovt ud når folk ikke lige forventer at der kommer en pote og napser deres smøg* gggg*

vatpinde - brune mor skriger indtil hun får en når jeg har været i bad. og hun kan bruge timer på den
dippedutten er der som et bøjet søm når det gælder frugt - især æble og banan. og så en hvuilken som helst lysplet- det være sig laserpointer eller refleks fra et ur.
rynke er bare madglad s