Har jeres katte en fetish?

Kuzco: friske catnip bolsher fra udstillingerne. Han går helt i ekstase når han får en og kan snuse og kramme den i timer, ellers papkasser man kan ligge i.

Mushu: fjerbolde, han tror han er en lille hund, han finder en bold kommer med den og afleverer og vil så ha man kaster den så han kan hente, hvorefter han kommer tilbage igen såan kan man godt bruge den første halvetime, for han kan se meget utilfreds ud hvis man stopper før han vil. Tror vi har +20 bolde herhjemme men kan aldrig finde dem, da han hele tiden gemmer dem så de kommer frem når han vil lege og ikke før, det er jo hans

hehe jeg glemte helt, at Tequila kan ikke modstå en tæppe eller en dyne spredt ud. Så vil man kæle med hende, så sørger man bare for der er et lille hjørne til hende at ælte på og gå rundt om sig selv:wehuu:

Papkasser kan Arthas heller ikke stå for:)

Zilaz er vild med små pelsbolde med en rasle inden i, og hvis mor ligger sig på sofaen med et tæppe, så skal han ligge hos mig.

Kista er vild med en sammenfoldet stykke køkkenrulle, særligt hvis jeg kaster med det så hun kan hendte det til mig igen.

Figaro, ja han er så ung og elsker alt der kan røre på sig, så skal det bare dø.

Ja, i øjeblikket har Bella en fetish med
GRYDELAPPER & VISKESTYKKER
Dem kan jeg som regel hente på stuegulvet eller i min seng, når jeg skal bruge dem

Leo har fået den ide, at al ophold i soveværelset skal inkludere fjernelse af et uoverskueligt antal mavelopper… det tager godt nok tid, at klæde sig på med en skovkat, som storspindende smækker mavsen i vejret ovenpå ens rene tøj :slight_smile:

Bine: KYLLING næsten alle former for kylling, de gule daggamle gassede kyllinger, tynd skiveskåret kyllingepålæg er hendes ynglings men ellers alt kylling. og franske kartofler de billige, hun prøver altid at stjæle dem.
Mit ene soveværelse skab så snart hun høre det så løber hun ind og kigger på mig som om hun siger… må jeg? så siger jeg ja smut du bare ind så suuuuser hun ind og ligger på hylden hehe

Prinsesse: Hvor skal jeg starte hehe, hendes plastik kugle med en klokke i den eeeelsker hun jeg hader den for den larmer så hun får dne kun om dagen ellers leger hun hele natten med den.
Hvis jeg tænder brusen kommer hun løbene mens hun spinder/små snakker hehe så vil hun med i bad.
Hun skal altid være med til at skifte kattebakke det er hendes pligt hehe.
hvor morgen når jeg står op skal hun ligge 5min på mine fødder mens jeg sidder på sengkanten, ellers jagter hun mig rundt mens hun snakker hehe

Ninjo: Sugerør med cola i, egenplukket fra Signes glas med cola.

Wulfi: OST!

Cirrus: Vand fra hanen, det er det i verden han elsker mest.

prinsesse har en ting mere som er 90% sikker hver gang JEG er ikke glad ved den… hun elsker stearinlys og den slags, har købt en kunstig pejs den elsker hun det er ok men stearin lys elsker hun at sidde og studere hun kan sidde i en halvtime og bare og sidde og nyde det mne ja er ret bekymret da hun har mistet en af de lange hår over øjnene og to knorhår (ik på en gang) bine fik en dag brændt en lille tip af halehårene og efter der går hun ik på bordet når der er lys

Piberensere og toiletbørster :S

Vores hund -høhø

Efter vi har fået Molly, så kan alt legetøjet smides ud… Vimmer vil kun lege med hunden

Jo og bløde glimmerbolde! Uhh de er goe :rock:

YES - stankelben ! Benny eeeeeeeelsker stankelben :wehuu: Det bedste er hvis man gider løfte ham op hvor de sidder, så fanger han dem og spiser dem… yummi -høhø