Har jeres katte samme ynglingsseng om natten?

Teddy og jeg har ingen faste vaner… Men hvis jeg falder i søvn i sofaen (jeg har jo ikke længere nogen til at vække mig og smide mig i seng. G), så ligger han som regel på armlænet med en pote på min arm eller mit hoved. Eller på min brystkasse med sin kind mod min kind.

Hvis vi rammer sengen ved nattetid, så ligger vi lidt hulter til bulter. Heheh…

:slight_smile: åh det lyder så hyggeligt.

Her sover Tøffe i sin yndlingsstol, når vi går i seng, men når vi vågner om morgenen ligger han imellem os eller i fodenden af dobbeltsengen, som regel på ryggen og han snorker:)

Leo skal putte i arm - under dynen… en anelse varmt.

Thane har fundet ud af at Leo altså ikke vil putte med både mig og ham, så han ligger som regel ned langs min ryg - også under dynen… ekstremt varmt!

Ting ligger på halvdelen af min hovedpude…

Tjalfe ligger på Jans hovedpude - i hvert flad til Jan kommer hjem… derefter forsvinder han som regel smækfornærmet over at blive smidt væk fra puden…

Aske har ikke adgang til soveværelset længere, da han mener at senge er store kattebakker - vi er ikke enige i den ide! Før i tiden lå han dog altid på kommoden ved siden af sengen… Han har aldrig brugt sengen til at ligge i, så det er ikke den store sorg for ham at blive forvist - han foretrækker at ligge i udestuen…

Disevuffen ligger i mine knæhaser… og Nannahunden ligger krøllet sammen op mod min nakke og fungerer som buffer mellem Ting og Thane…

Jeg kan egentlig godt forstå at Jan nogle gange bare vælger at smide sig på sofaen - fremfor at skulle til at grave sig gennem hele Banden for at få plads i sengen :klapper: