Har katte behov for "kost tilskud"?

Jeg fodre med Hills indoor, neutered og r/d samt Acana light og oven i det kommer der lidt Hills våd foder og lidt rå fisk og kogt kylling.
Men er der noget kost tilskud der er en god ide i at give ved siden af? Hvis ja hvorfor? Eller for de nok af alt i det foder de får. Mine katte er inden dørs med løbegård. De er 1 han huskat, 1 hun huskat og 1 hun skovtrold alle kastrater.

-lazykitty -pote -pote -pote -pote

DET ER RET VIGTIGT MED TILSKUD I FORM AF REJER, FLÆSKESVÆR, RÅT HAKKET OKSEKØD, OG FLØDESKUM.

Hver dag og i rigelige mængder.

Hilsen Kattebanden i Strandelhjørn

Ja DET kunne mine misser vist også have skrevet -hahaha -hahaha

Tror ikke du skal begynde med noget “kost tilskud” - der er hvad der skal være i det andet.
Men godbidder gør jo ikke noget, f.eks. gærtabletter fra Crisco fås i Brugsen, det er nogle af vores vilde med. Eller de her catsticks fra Vitakraft. Kattemalt er der også mange der bruger, især i fældningstiden.

OG KYLLER…HELST AD LIBITUM -hi5
Beloki [smilie=hate-tunz.gif] , Habibi [smilie=hate-tunz.gif] . La-Toya [smilie=hate-tunz.gif] , Simba 2 [smilie=hate-tunz.gif] og Simba 3 [smilie=hate-tunz.gif] , Mus/alias Ranya [smilie=hate-tunz.gif] , Ouna [smilie=hate-tunz.gif] , Samson [smilie=hate-tunz.gif] , Dusty [smilie=hate-tunz.gif] , Cedille [smilie=hate-tunz.gif] og Mandalay…og helst så mange kyllehoveder som muligt [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

-hyp osse mig…kyller i massevis
Pepita -pote

Ok ok, også mig Quini og mig Dee kylling i lange baner -xxrotflmao

En sund og rask kat har ikke behov for yderligere tilskud, foderet indeholder hvad den har brug for.
Det vil gøre katten godt med noget kvalitetsvådmad, giver ekstra væske til nyrerne og “klistrer” ikke så længe til tænderne som tørkost.

Jahhhhhhh Simba og øhh Simba, Simba og Simba -engel

Kyller er det kun 1 der gider de 2 andre sider og tjatter lidt til dem. De får våd foder fra hills hvilke jeg kalder for kvalitets foder. Min skovtrold spiser r/d både som tør og våd foder da hun gerne skulle tabe sig 1 lille kilo. Jeg har nu hørt fra 3 forskellige steder at den teske fuld våd foder de får hver aften (mere som guf) ikke er nok. 1 mente at våd fodret skulle være 1/4 af en dags ration hvad siger i til det.

-lazykitty -pote -pote -pote -pote

Vores får 1 dåse Hills og 1 pose Hills til deling, samtidig med deres ad libitum tørmad.

Beklager mine får ingen kyller, -uha -sorry jeg bruger istedet felin Porta vådmad fra Ann Dorit.
Det kan bruges, plus råt oksekød stegte kyllinger og alt muligt andet godt. -høhø

Jo mere jo bedre ifølge mine forkælede bæster -lazykitty -lazykitty

Jeg indkøbte en masse Porta, ha … Der var kun 2 der ville ha’ det, en hankat der ellers aldrig spiser vådmad og så en hunkat med killinger, Tænk de andre bæster rynkede på næsen og lod det stå. Så de to har en dåse i tre dage.

der mine to, som hverken vil have vådkoste mer(har før elsker hills chunks n gravy) eller nogen former for råt,kogt eller stegt kød eller fisk -blåblå -blåblå -blåblå -blåblå

Sådan er det også med et par af vores…

Sådan er det også med et par af vores…[/quote:3j5ebh6l]
Okay, man hvad gør i så
May-britt? det skal siges at begge mine misser drikker utrolig meget vand, så væske vede jeg heldigvis de får nok af, men jeg ville jo syntes det var skønt, de spiste lidt kogt torske eller andet engang imellem. Nu efter der er kommet Pro plan i den ene skål, ja så er det kun det der ryger.