Har lidt ondt i mavsen

I morgen skal Tara være alene hjemme (hun synes sikkert, at det fedt:-)) for Nanoq og Donnie skal begge til dr.dyr og i narkose. Don skal have en tandrensning og Nanoq - det synes jeg stadig er flovt - skal have barberet nogle uldtotter af maven, som er filtret totalt for mig.

Jeg har det lidt skidt med at de skal afsted. Hvem har lyst til dyrlæger? Ja jeg lærer aldrig at “elske” det. Men gøres skal det jo. For dem begge to…

Desuden har Nokie knækket en negl. Når han alligevel sover, kan dyrlægen lige tjekke den for en sikkerheds skyld (han har ingen men af det, selv om han forsøgte at bilde os (mig mest måske:-)) det ind, da Brita var her:-)).

Men som sagt… jeg har skisme lidt ondt i mavsen over at de skal i narkose.

Når der ikke blir skåret i dem, hvor hurtigt tror I så, at de bør være “sig selv” igen bagefter?
Om aftenen? Eller næste dag først?

Knus
munchhausen By Proxy-mor

Jeg kan godt forstå, at du ikke har det godt med det. Hjalte og Rumle danner filter helt vildt for tiden, så nu har jeg bestilt en klipper og så bliver de klippet “forebyggende” i “armhulerne”. De er bare SÅ trætte af at vi ordner knuder mindst hveranden dag og til sidst bliver det måske sådan, at de ikke engang vil børstes almindeligt og det dur altså ikke.

Jeg kan godt forstå du ikke kan li’ det, men de skal nok klare det.
Jeg mener at nakosen for det i morgen er det samme som når de bliver operet, men er ikke helt sikker ( det er den husker igen, ind i mellem er den som en hullet si).

Jeg xxxxxxxxxxxxxxx alt vad jeg kan for både dig og misserne i morgen.

Puuuuh har lige afleveret dem hos dr. dyr. Det er en dygtig dyrlæge. Og jeg har tillid til at der sker det som skal ske. Jeg er ikke god til dyrlæger…

Tak for støtten

Puha da… hvornår kan du hente dem igen?

Kan godt forstå dig… det er ALDRIG en rar fornemmelse…

Så er begge drenge hjemme igen i god behold!

Nemo havde udover tandsten en mundhule betændelse, så det var godt han kom afsted. Nanoqs negl var helet selv, og han er barberet ned på hele maven og bagben. Det er en tydelig forskel at se ham bevæge sig nu. Nu har jeg mulighed for at pleje pelsen igen

Dyrlægen sagde, at hun før havde set - inklusiv sine egne MCOer - langhårskatte, der får enorm fedtet pels af Specifik, som er lavet på fisk og fiskeolier. Hun har derfor anbefalet mig et andet foder, som jeg nu vil prøve. Det er sjovt, for jeg børster dem jo men de filtrer alligevel. Det kunne tænkes at være Specifik… Det må tiden vise. Jeg er ellers glad for det foder. Men det er rigtigt. De bliver hele tiden meget fedtede… De to langshårs…

Nu er drengene altså lukket inde i soveværelset. Nemo er så langt væk at jeg har taget hans puls. Han lever, men hold da op. Han blir ved med at lægge sig ude på de kolde betonfliser i løbegården og ind imellem blir han panisk angst for mig og lyde, der ikke er her. Nanoq tror han kan hoppe op på alt, så han er faldet ned fem gange.

I et forsøg på at redde deres værdighed er de derfor lukket lidt for sig selv i soveland nu. Jeg holder naturligvis nøje øje.

Tak for støtten. Nu håber jeg snart at de vågner lidt mere.

Dejligt de er hjemme igen, og jeg håber snart de vågner.
Det er da ikke utænkelig det er foderet der giver den fedtede pels.

x2

Dejligt de er hjemme i god behold [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif]

Så er de vågen. Jeg overvejer dog at begrænse dem til soveværelset i nat af hensyn til vores trappe og hunden.

Dejligt at høre Helle, møz dem alle fra mig.
God idé at beholde dem i soveværelset.

Det lyder rigtig fornuftigt!! Godt de er vågne og friske :slight_smile:

Klokken halv et VAR DE BARE VÅGEN haha. Så blev jeg nødt til at stå op og lukke ud:-)
Men det er nu i orden at de er sig selv igen, de bette pus

Skønt de er dem selv igen.