Har modtaget en sms fra CK

Ja jeg er faktisk ret sur, ikke over selv at få en sms, men hun har også sendt en til mine børn og mand.
Og jeg har også svaret hende i ikke så pænt et sprog tilbage -uha

Nå men beskeden lyder sådan:

Øh jeg hører i min øre snegl at du har sendt hector P til sønderjylland hvor der bor 18 katte i forvejen hos dorte?
Hvorfor har folk så travlt med at rage mine katte til sig når i ikke vil beholde dem alligevel? Vh Charlotte

Mit svar:

Hvad helvede bilder du dig egentlig ind at sende sådan en besked til mine børn? Hvis din øresnegl virkede ordenlig, så ville du vide at det var for Hectors velbefindende at han blev flyttet. Og skal du absolut blande dig, bedes du sende til dette nr.

Jeg glæder mig til at høre hvad hun svarer.

Og så kan jeg ærlig talt ikke se hvad hun hidser sig op over.

Hun har da utallige gange rakket ned på folk der laver kontrakter, med begrundelsen at når hun har solgt en kat, så er den ikke hendes mere og hun har ingen rettigheder.

Men det gælder vidst åbenbart ikke altid.

Hilsen Dorte, der faktisk griner lidt af damen, for hun må jo savne noget ballade.

Svar fra CK : Har du så store børn de har mobiler? ja men det er da godt du tænker mere på “dine” dyr end jeg gør uha da da da det må være rart at være så perfekte… Men jeg kan nu ikke se hvordan pokker en kat der skal dele hus med 18 andre for det godt? Her gik han kun med 5 andre

Endnu en: Og forøvrigt sendte jeg samme besked til det her nummer samt 2 andre jeg har fået dem af en som kender dig :wink:

Og ja det kan tyde på at hun prøver at skabe mistanke i mit sind, men det virker ikke GG For jeg det er kun den nærmeste familie som har alle 3 numre, og de kender absolut ikke til katteverdenen.

Hun er simpelhen uden for pædagogisk rækkevidde -hammerhead Og så ÆÆÆlskeer hun at “være på” -syg

Jeg svarede også bare at jeg også kender ham/hende degulesider.dk -høhø

Jeg sidder og får mere og mere lyst til at ringe hende op med de sms´er hun skriver til mig. For hun er tydeligvis bare ude på at hyle mig ud af den, og jeg har lyst til at give hende sådan et møjfald. Men er dog så klog at jeg ved jeg ikke får noget ud af det.

Hun skriver at han ikke får det godt ved at skulle gå med 18 katte, og at han hos hende kun gik med 5.

Har hun glemt at hun faktisk solgte ham eller hvad?

Hun er simpelthen dååååååm.

Hun sender mig den ene onskabsfulde sms efter den anden, så nu har jeg da mistet alt for hende… Ja undskyld mig, men Dumme k.lling
Har ellers lige spurgt hende om hun har tid onsdag, for så kigger jeg da gerne forbi og ser hendes katte GG
Men det må jeg ikke, hvorfor mon??

Det aller bedste, I kan gøre: Ignorer det!

Ja det ved min fornuft godt Mega, men min arrigskab fik lige taget over for en kort stund.

Da i jo sikkert ikke er de eneste hun gør det her mod - så må hun jo bruge ret meget til på at smse

Tænk hvis hun brugte den tid på at tage sig godt af sine dyr i stedet… -lyside

Knuser og -pote krammere

Nu har jeg sovet en hel nat på det, og må sige at mine følelser for hende er de samme som blev vækket til live i går.

Jeg kunne før ikke udtale mig om andet end at jeg aldrig skulle have kat fra hende, men efter de beskeder kan jeg ærligt og med god grund sige at jeg ikke kan lide hende.
At et menneske kan være så nedrig og sparke til en som allerede ligger ned (jeg er ked af at Hector skulle flytte og savner ham) det fatter jeg ikke.
Og hun skrev blandt andet også at hun kender en som har købt killing af mig, og hun skal parres med hendes sølv coon når hun bliver gammel nok, og uha nu dør du vel ikke…

Hvad kan få et menneske til at opføre sig sådan? Hvad har jeg gjort, udover at overtage en kat som kom fra hende. At det skal være nødvendigt med hemmelige numre, når man færdes på disse fora det skræmmer mig.

Igen: Slet hendes sms’er ubesvarede. - og neutraliser dine kælekillinger, før de går hjemmefra.

Ja Mega, det er vejen frem når man vil sådanne menneskers forretning til livs, og så selvfølgelig IKKE at handle hos dem -thumbs -thumbs

Hvis ordensmagten så kan komme igang med deres arbejde og tage dyreværnsanmeldelser seriøst så er vi et langt stykke -høhø

Det er så ret nemt for mit vedkommende, for jeg skal ikke have flere killinger [bigloony]

Og jeg skal i det hele taget ikke have flere katte indenfor min dør, før om mange år forhåbentlig.

Jeg mangler en ‘enig’ knap her :-)) …

Undskyld jeg spørger, men hvem er CK? Kan en eller anden måske skrive det i et pb hvis I ikke vil sige det åbent?

Jeg har da en funktion på min nobil som hedder bloker afsender, når det kommer til sms. Det kunne du jo gøre, ikke mindst på din families mobiler.
Ellers er jeg enig at det bedste er at ignorere hende.
Hun har ikke noget liv, når hun laver sådan noget.

det behøver vi heldigvis ikke pber til … så til de af jer der ved noget om kattehandleren… feel free så vi andre ved hvem vi skal advare om og hvad vi skal sige så vi funderer det vi siger med korrekte data når vi fortæller videre…

Ck er for viderkommende og vi kan ikke advare nok imod hende.

Jeg er begyndt at kontakte dem der har “racekatte” billig til slag, for at gøre opmærksom på hende og hendes kattehold. det var iøvrigt på den måde vi blev ejer af Amy.

Ck er for viderkommende og vi kan ikke advare nok imod hende.

Jeg er begyndt at kontakte dem der har “racekatte” billig til slag, for at gøre opmærksom på hende og hendes kattehold. det var iøvrigt på den måde vi blev ejer af Amy.

Mvh. Jeanette

Kattetosset Vestjyde og slave af Amy, Silke, Bella, Kida og Tantor

Men Jeanette, vil du ikke godt forklare hvem hun er og hvad hun har gjort - ellers får vi andre jo ikke noget ud af det her [smilie=hate-smile.gif]